معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: رئیس قوه قضاییه تلاش می‌کند در حق زندانیان اجحاف نشود

9:49 - 15 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۳۹۱
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بازدید سرزده از زندان‌ها و صحبت رئیس عدلیه را ازجمله اقدامات مثبت رئیس قوه قضاییه دانست و بابیان اینکه رئیس قوه قضائیه تلاش می‌کند تا اجحافی در حقوق این افراد صورت نگیرد، تاکید کرد: طبق موازین اسلامی برخورد می‌کنند.
سید محمد حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به عملکرد رئیس قوه قضاییه، اقدامات حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را مثبت برشمرد و گفت: آقای محسنی اژه‌ای، تجربه سنگین و قابل‌توجهی در قوه قضاییه دارند.
 
آقای محسنی اژه‌ای بدون وقفه کار می‌کنند
معاون پارلمانی رئیس جمهور بر اشراف و احاطه رئیس قوه قضاییه، نسبت به همه مسائل قضایی و پیرامون دستگاه قضا، تأکید کرد و با بیان اینکه آقای محسنی اژه‌ای بدون وقفه کار می‌کنند، تصریح کرد: اقدامات رئیس قوه قضاییه مثبت است.
 
سند تحول قضایی، از اقدامات مهم در قوه قضاییه
سند تحول در دوران ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این قوه آغاز و آقای محسنی اژه‌ای، با جدیت آن را دنبال و پیگیری می‌کند
حسینی سند تحول قضایی را یکی از اقدامات مهم در قوه قضاییه برشمرد و با اشاره به اینکه رئیس دستگاه قضا، سند تحول را باقدرت در قوه قضاییه دنبال می‌کند، اضافه کرد: سند تحول در دوران ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این قوه آغاز و آقای محسنی اژه‌ای، با جدیت آن را دنبال و پیگیری می‌کند.
 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور اجرای سند تحول قضایی را در کنار سایر اقدامات رئیس عدلیه، منبع مهم ایجاد امید در جامعه دانست و بابیان اینکه اقدامات رئیس قوه قضاییه، امیدآفرین در جامعه است، تصریح کرد: ایشان با اقداماتی در حوزه‌های مختلف امید‌های زیادی در جامعه ایجاد کرده است.
 
حسینی با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضاییه در مبارزه با فساد، بر نگاه جدی رئیس دستگاه قضا در برخورد با مفسدین به‌ویژه اقتصادی تأکید کرد و افزود: ان‌شاءالله بیش از گذشته به سمت عدالت حرکت کنیم.
 
رئیس قوه قضاییه با پیگیری مشکلات در حوزه تولید، نشان دادند که حامی تولید و سرمایه‌گذاری هستند
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضاییه با پیگیری مشکلات در حوزه تولید، نشان دادند که حامی تولید و سرمایه‌گذاری هستند، تصریح کرد: این موضوع را کاملاً در اقدامات و سفر‌های استانی ایشان می‌بینیم.
 
حسینی بازدید سرزده از زندان‌ها و صحبت رئیس عدلیه را ازجمله اقدامات مثبت رئیس قوه قضاییه دانست و بابیان اینکه رئیس قوه قضاییه تلاش می‌کند تا اجحافی در حقوق این افراد صورت نگیرد، اضافه کرد: طبق موازین اسلامی برخورد می‌کنند.
 
آقای محسنی اژه‌ای، توانمندی کامل اداره قوه قضاییه را دارد
معاون پارلمانی رئیس جمهور، آقای محسنی اژه‌ای، توانمندی کامل اداره قوه قضاییه را دارد، بر حضور دستگاه قضا در کنار سایر قوا تأکید کرد و اظهار داشت: اقدامات رئیس قوه قضاییه، این امیدواری را در بین مردم ایجاد کرده است که در آینده شاهد انجام اقدامات اساسی و برداشته شدن گام‌های بلندی به نفع مردم توسط رئیس قوه قضاییه باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *