رییس کل دادگستری استان تهران به مناسبت روز جهانی مقاومت پیامی صادر کرد

12:17 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۶۱۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران در پیامی به مناسبت روز جهانی مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: سوگند یاد می‌کنیم در قصاص قاتلان شهید سلیمانی لحظه‌ای پای سست نکنیم.

 - علی القاصی مهر به مناسبت روز جهانی مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این پیام به بیان ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی پرداخت و گفت: سوگند یاد می کنیم که در قصاص قاتلان ناجوانمرد این شهید سعید و همراهان گلگون کفنش لحظه ای پای سست نکنیم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر ایران مقتدر یکی از سرفرازترین سربازان سلحشور میهن را به بلندای ساحت آزادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و آرمان اسلام ناب تقدیم نمود. قهرمانی که ثمره و چکیده‌ی فضائل معنوی و ارزش‌های والای این آب و خاکِ مقدس بود؛ آزادمردی که جان خویش را در راه نابودی  دشمنان اسلام و ایران عزیز بر آستان جانان هدیه داد و الگوی بلند همتی در سراسر جهان شد.
 
سیزدهم دیماه ۱۴۰۰ دومین سالگرد شهادت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ مردی که اندیشه‌ی عدالت خواهی اش به گستره‌ی گیتی و روز شهادتش "روز مقاومت" نام گرفت؛ "سردار دل ها" یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز فکری جز حرکت در مسیر ولایت فقیه و عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه  و ظلم جهانی بود و حیات خویش را وقف دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با ظالمان کرد و الحق مصداق  و الگوی تمام عیار پیروی از اسلام بود.
 
در این مسیر جامعه‌ی عدالت جوی دادگستری کل استان تهران قضات و کارکنان دست در دست هم، مستحکم‌تر ازگذشته، امیدوارتراز همیشه و در پشتیبانی حقیقی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و  تاپای جان بر عهد خود در حمایت از پیشوا و رهبرحکیم و فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی امام  خامنه‌ای مد ظله العالی سوگند یاد می‌کنیم که در قصاص قاتلین ناجوانمرد این شهید سعید و همراهان گلگون کفنش لحظه‌ای پای سست نکنیم و در تقارن ایام فاطمیه و شهادت مادر مظلوم‌مان حضرت  فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها بایکدیگر پیمان می‌بندیم که تا گسترش عدالت در سرتاسرگیتی و مبارزه با استکبارجهانی از پای ننشینیم.
 
به امید ظهور منجی عدالت گستر، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف
 علی القاصی مهر  رئیس کل دادگستری استان تهران
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *