سراج: باید داد و بیداد کنیم تا مسئولان از ما بترسند؟/ نمی‌توانید کاری کنید، قول ندهید

8:45 - 12 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۹۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید شلوع کنیم و داد و بیداد کرده و تمرین را تعطیل کنیم تا به پول‌مان برسیم.

بهنام سراج در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اعتصاب نا فرجام تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و وعده‌های بی‌نتیجه مسئولان به عوامل این باشگاه، اظهار داشت: وضعیت فنی تیم خوب است و هر روز بهتر می‌شود، اما شرایط مالی آنقدر به هم ریخته است که اصلا ًدرست نمی‌شود؛ خیلی ما را اذیت می‌کنند. نمی‌دانم اشکال از کجاست که پول به تیم تزریق نمی‌شود؟ از هیئت مدیره تا مدیرعامل گرفته، همه پیگیر هستیم که بدانیم کجای کار ایراد دارد که به همه پول می‌دهند جز ما؟ متاسفانه هیچکس پاسخگو نیست!

وی با اشاره به این که تیمشان الان نیاز به پول دارد، گفت: مشکل ما این بدقولی‌هاست؛ اگر بگویند چند روز دیگر پول می‌آید ما هم صبر می‌کنیم، اما وقتی تکلیف مشخص نیست و اصلاً نمی‌دانیم پول می‌آید یا نه، طبیعی است ناامیدی زیادی در اردو حکم فرما باشد. با این حال منتظر حمایت مسئولان هستیم تا به شکلی پولی تزریق کنند. واقعاً دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم و کم کم دیر می‌شود. شرایط تیم رو به بهبود است و حالا لازم داریم از تیم حمایت شود تا این شرایط خوب را ادامه دهیم، اما باز حمایتی نمی‌شود.

*جلوی اعتصاب بازیکنان را نمی‌گرفتیم شرایط بدتر هم می‌شد

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به این که تاکنون در آرامش به کارشان ادامه دادند، تاکید کرد: اگر آن روز جلوی اعتصاب بازیکنان را نمی‌گرفتیم شرایط بدتر از این هم می‌شد. دلمان نمی‌خواست این روند رو به رشد متوقف شود و بازیکنان هم بسیار همراه هستند. آنها وقتی در تمرین و بازی‌ها حاضر می‌شوند همه چیز را فراموش می‌کنند و روی موفقیت تیم تمرکز می‌کنند. امکان دارد کار به جایی برسد که این ناامیدی روی بازی‌ها و نتایج تاثیر بگذارد هر چند امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. ما خود را آماده بازی با مس رفسنجان کردیم و در تدارک سفر هستیم. از این رو امیدوارم مسئولان هم به فکر نیازهای تیم باشند و درصدی به بازیکنان پرداخت کنند.

سراج بدقولی مسئولان را عامل ناامیدی بازیکنان تیم دانست و افزود: برخی مسئولان مثل استاندار و فرماندار به مجموعه باشگاه می‌آیند و وعده‌هایی می‌دهند. فرماندار حتی به رختکن آمد و قول داد کارهایی برای تیم انجام دهد، اما وقتی رفت همه چیز را فراموش کرد. این ناجوانمردانه است. اگر وعده می‌دهند به قولی که داده‌اند عمل کنند. کسی این آقایان را مجبور نکرده و یا اسلحه روی سرشان نگذاشتیم که می آیند و قول می‌دهند. وقتی کاری از دستشان بر نمی‌آید و توانش را ندارند چیزی نگویند، قول هم‌ ندهند.

*تا این لحظه هیچ فردی برای صنعت نفت کاری انجام نداده

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت اضافه کرد: دلیل نمی‌شود بیایند عکسشان را بگیرن و بعد بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند! از این تیم استفاده ابزاری کنند. با این رفتارها فقط انتظارات را از خود بیشتر می‌کنند. آقایان، وقتی نمی‌توانید چیزی هم نگویید. نه این که به رختکن بیایید و وعده دهید، اما هیچ کاری انجام ندهید. تا این لحظه هیچ فردی برای این تیم کاری انجام نداده و این بازیکنان به عشق خودشان، لباسی که پوشیدند و مردم مظلوم آبادان تلاش می‌کنند. چون با این وضع نمی‌شود کاری انجام داد. اصلاً کسی را نداریم که برایش کاری انجام دهیم. برای چه کسی جز این مردم کار انجام دهیم؟

سراج با اشاره به این که برای همه تیم‌ها پول هست، اما برای صنعت نفت آبادان نیست، گفت: متاسفانه آنهایی که مظلوم و ساکت هستند بیشتر صدمه می‌بینند. به نظرم باید شلوع کنیم و داد و بیداد کرده و تمرین را تعطیل کنیم تا به پول‌مان برسیم. راه درست این نیست، اما اینطور باب شده که هر که شلوع کند به حقش می‌رسد. در حالی که ما لحظه‌ای پا پس نکشیده و همواره به وظایف‌مان عمل کردیم. باید بیشتر هوای ما را داشته باشند. یعنی باید سر و صدا کنیم تا از ما بترسند و کاری برای این تیم انجام دهند؟ همه چیز در تیم ما آرام است و حالا لازم است به این تیم پول تزریق شود. باید حتما اعتصاب کنیم، تمرینات تعطیل شود و دو، سه باخت بیاوریم تا به فکر ما بیفتند.

*در حساب باشگاه یک ریال هم پول نیست

سراج در پایان با اشاره به بازی پیش رو مقابل مس رفسنجان تصریح کرد: منتظریم تا شاید بعد از بازی با مس کاری کنند. همین حالا در حساب باشگاه یک ریال پول نیست. با این حساب مگر می‌شود پولی به بازیکنان پرداخت شود. تمرینات تیم با تمام قدرت زیر نظر علیرضا منصوریان انجام می‌شود. می‌دانم مدیریت شبانه روز پیگیر است، اما متاسفانه مدیرعامل ما تنهاست و هیچکس کمکش نکرد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم داستان چیست که همه او را تنها گذاشتند. نمی‌دانم پشت پرده چه خبر است.، اما می‌دانم که مدیرعامل و هیئت مدیره خیلی تلاش کردند که پولی به باشگاه تزریق شود و تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *