رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکیل میز ارتباطات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

15:31 - 11 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۹۰۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی وزارت ارتباطات: میز ارتباطات مردمی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است و پیگیری درخواست‌ها و شکایات مردم ضروری است.
- بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، یازدهمین نشست شورای مدیران فاوای استان قم، با حضور علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات برگزار شد.

نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در این نشست ضمن ابراز رضایت از اینکه این سفر دستاورد‌های مهمی برای بهبود وضعیت فاوا استان داشته باشد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های شبکه ملی اطلاعات از جمله تحقق شبکه ملی اطلاعات، تحقق توسعه شبکه پرسرعت دسترسی بر بسترفیبر نوری (FTTX)، افزایش سهم اقتصاد دیجیتال به ۱۰ درصد کل اقتصاد و توسعه دولت الکترونکی و خدمات هوشمند و یکپارچه از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: میز ارتباطات مردمی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شده است و پیگیری درخواست‌ها و شکایات مردم نباید منوط به این دو روز باشد و ضروری است مدیران به طور مستمر به بررسی و حل مشکلات مردم استان اهتمام ورزند.

در ادامه جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان نیز ضمن ارائه گزارشی از شاخص‌ها و عملکرد بخش دولتی و خصوصی فاوای استان، با بیان اینکه رتبه استان قم در شاخص توسعه فاوا ششم است گفت: همه مدارس شهری روستایی به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

وی تصریح کرد: هدف مجموعه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه خدمات مطلوب، ارزان و با کیفیت به عموم مردم به‌خصوص مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته است که با اجرای پروژه اتصال روستا‌ها و مدارس به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات امکان ارائه خدمات اینترنت با پهنای باند مناسب برای ساکنان مناطق تحت پوشش مهیا شده است.

نشست شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، با حضور مدیران کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی، پست، پست بانک، زیرساخت و مخابرات منطقه قبل از برگزاری دومین روز میز ارتباطات مردمی در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم تشکیل شد.
 
 در این سفر بحرینی از اداره کل پست استان قم بازدید و در دیدار با کارکنان در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.
 
 


شاپور صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
باسلام احتراما فعالیت نصب دکل مخابرات همراه اول درست جلو درب ورودی دبیرستان با 16متر فاصله که هیچگونه مجوز از طرف شهرداری و حفاظت محیط زیست و بهداشت و درمان صادر نشده و علیرغم بازدیدهای میدانی و مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استان و مکاتبات مخالفت وزارت آموزش و پرورش وبا توجه به اینکه فعالیت مربوطه توسط شهرداری متوقف شده و مخابرات از ساکنین شکایت کرده و اشاره ایی به موارد فوق نکرده است که ساکنین مجبور به انتقال دانش آموز خود به مکان دیگری هستند. با تشکر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *