ورود دادستانی زرند به موضوع تعطیلی پد بالگرد بیمارستان تامین اجتماعی

21:26 - 05 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۶۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از ورود دستگاه قضایی به بررسی موضوع تعطیلی پد بالگرد بیمارستان امام علی (ع) خبر داد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از ورود دستگاه قضایی به بررسی موضوع تعطیلی پد بالگرد بیمارستان امام علی (ع) خبر داد و گفت: این اقدام در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسانه‌ای انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بلوچ زاده ضمن بازدید میدانی از محل و بازبینی مشاهدات افزود: تعطیلی پد بالگرد بیمارستان امام علی (ع) در پی اعلام اختلاف بین بیمارستان و مخابرات پذیرفتنی نیست و از این رو با برگزاری جلسات مشترک سعی می‌شود که این مشکل برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه در راستای سلامت جامعه قصوری صورت گرفته باشد، برخورد قانونی لازم با مقصران آن انجام می‌شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه در مطالب منتشر شده در فضای مجازی علت مرگ خانم باردار، عدم انتقال توسط اورژانس هوایی اعلام شده است، تاکید کرد: این خبر صحت ندارد، زیرا هنوز علت فوت خانم باردار مبنی بر تاخیر در انتقال بیمارستان مقصد تایید نشده است و از طرفی تاکنون شکایتی از سوی خانواده متوفی ارائه نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین بلوچ زاده یادآور شد: در هرصورت پیگیر مقصر تعطیلی پد هوایی بیمارستان هستیم و نتیجه از طریق رسانه‌های رسمی معتبر به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *