رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نیروی هوایی ارتش: در دوران دفاع مقدس جوانان ارامنه برای دفاع از خاک ایران همچون لاله در خون غلتیدند

12:26 - 05 دی 1400
کد خبر: ۷۸۴۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، جوانان ارامنه همچون سایر ادیان الهی برای دفاع از خاک و ناموس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند گفت: این، مُهر افتخاری بر پیشانی ادیان الهی است که همچون لاله در خون غلتیدند تا ثابت کنند ایران خاک و وطن آن‌ها است و هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند ذره‌ای از این خاک و آب را از آن‌ها بگیرد.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار با کارکنان وظیفه ارامنه، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی گفت: شما سربازان عزیز، جوانان متعهد و انقلابی عضو مؤثر و نقش‌آفرین در کشور عزیزمان ایران هستید و آینده کشور در دستان توانمند شما جوانان باانگیزه است.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادیان توحیدی، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، جوانان ارامنه همچون سایر ادیان الهی برای دفاع از خاک و ناموس راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند، دلاورانه جنگیدند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند، تاکید کرد: این، مُهر افتخاری بر پیشانی ادیان الهی است که همچون لاله در خون غلتیدند تا ثابت کنند ایران خاک و وطن آن‌ها است و هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند ذره‌ای از این خاک و آب را از آن‌ها بگیرد.
 
وی عنوان کرد: این کشور خاک شما و شما جزوی از تاریخ پُرافتخار ایران هستید. شما سربازان ارامنه همچون برادران و فرزندان خونی برای ما هستید.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال جدید میلادی گفت: آنچه مسلم است، امروز اتحاد و برادری ادیان توحیدی در ایران برقرار است. این مقوله مهم خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی و ولایت است که همواره به دنبال توطئه‌چینی و کاشت بذر نفاق هستند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: صراط مستقیم همان راه خدا، پیامبران و راه حق است که تمامی ائمه بر آن تاکید کرده‌اند و هر پیامبری که برای گسترش عدل و داد برگزیده شده، پیامبران پیشین خود را به هیچ وجه نفی نکرده چراکه راه و هدف تمامی پیامبران عبودیت و صراط مستقیم بوده است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی تاکید کرد: حضرت عیسی (ع) دو چیز را مهم‌ترین راه رسیدن به سعادت و خوشبختی بیان کرده است که یکی یکتاپرستی و دومی عبودیت و بندگی است؛ بنابراین در رسیدن به این دو هدف، دو راه کاملا متفاوت وجود دارد که یکی صراط مستقیم، همان راه خدا، پیامبران و راه حق است و دیگری بیراهه که راه شیطان، نیاکان و هوای نفس است.
 
وی در پایان خطاب به سربازان خاطرنشان کرد: شما سربازان عزیز ارامنه همچون برادران و فرزندان ما هستید و سیره برادری و عقد اخوت در بین ما امری ناگسستنی است.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *