بورس در هفته‌ای که گذشت/ رشد ۶۶ هزار واحدی شاخص

8:00 - 03 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۷۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با رشد بیش از ۶۶ هزار واحدی روبرو شد و در کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی قرار گرفت.

- شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود با این وجود کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته با روند مثبت به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۲۹۳ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی به پایان رساند که با رشد بیش از ۶۶ هزار واحدی روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران معاملات روز شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۶ واحدی به پله یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۱۵ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۵۸۶ واحدی قرارگرفت.

بورس در معاملات روز یک شنبه مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۰ با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی به عدد یک میلیون و ۲۹۱ هزارواحدی رسید.

شاخص کل بورس در معاملات روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ رشد ۹ هزار و ۸۴۱ واحدی را به ثبت رساند و در سطح یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۵۱۷ واحدی قرار گرفت.

در معاملات روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ شاخص با رشد ۱۶ هزار واحدی در جایگاه یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحد‌ی قرار گرفت و فرابورس با افزایش حدود ۸۴ واحدی به پله ۱۸ هزار و ۵۲۳ واحد رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات اولین روز دی ماه بیش از ۴۰ هزار واحد رشد را تجربه کرد و به پله یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحدی رسید.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۴ روز مثبت و یک روز منفی را در کارنامه خود ثبت کرد و در کل کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با همین روند به پایان رساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *