تقویت و افزایش اقدامات فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف اثرگذاری بسزایی در جامعه دارد

20:00 - 30 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۴۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حجاب یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین واجبات الهی است که تقویت و افزایش برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی در این زمینه، اثرگذاری و ماندگاری بسزایی در جامعه خواهد داشت.
- حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نخستین جلسه حجاب و عفاف دادگستری استان که با حضور جعفری چگنی، حجت الاسلام حسن زاده و طباطبایی معاونین قضایی برگزار شد، بر تقویت و افزایش اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: مسئله رعایت حجاب و عفاف در هر سازمان و نهادی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌توان در این زمینه با تقویت و افزایش برنامه‌های فرهنگی در حفظ و صیانت از حجاب گام‌های مؤثری برداشت.

وی افزود: با توجه به جایگاه مهم دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همکاران باید به موضوع حجاب توجه خاصی داشته باشند و علاوه بر رعایت حجاب و عفاف در این زمینه و بکارگیری تمامی ظرفیت ها، آن را به عنوان یک وظیفه دینی، شرعی و انقلابی تلقی نمایند، تا الگویی برای سایر ادارات و ارگان‌ها باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: حجاب محدویت نیست بلکه مصونیت است و دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن این مصونیت در جامعه می‌باشد و باید با تدوین راهکار‌های مناسب و اثر گذار از مقوله حجاب دفاع کرد.

برچسب ها: خوزستان حجاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *