کمرانی: می‌توانیم روز‌های خوبی برای تکواندو بانوان به ارمغان بیاوریم/ ایمان دارم در مسیر درستی قرار داریم

11:27 - 29 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۳۱۱۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: هیچ شیاپ‌چانگی برای بچه‌های ما بزرگ و استرس‌آور نیست و می‌توانیم روز‌های خوبی برای تکواندوی بانوان به ارمغان بیاوریم

مهرو کمرانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان اظهار داشت: چهارم دی ماه مرحله اول انتخابی با حضور حدود ۵۰ تکواندوکار برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها فینالیست‌های تورنمنت‌ها و مدال‌آوران آسیایی حضور دارند و تعدادی از نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: با شروع اردو‌های تیم ملی عیار تکواندوکاران دست کادرفنی می‌آید و حدود ۱۵ یا ۲۰ روز پس از تمرینات، انتخابی دوم برگزار خواهد شد تا مجددا ریزش داشته باشیم و اسکلت‌بندی اصلی تیم آن زمان مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم تکواندوی بانوان درباره تعداد دقیق تکواندوکارانی که در اردو باقی می‌مانند، گفت: دقیق نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم، چون قرار است یکسری هوگوپوشان رده سنی امید که مورد حمایت فدراسیون قرار می‌گیرند هم در اردو باشند و در مجموع قطعا جلسه‌ای در کمیته فنی برگزار می‌شود و بهترین‌ها در اردو باقی می‌مانند.

وی درباره اینکه کدام تکواندوکاران جواز حضور در گرندپری را دارند تصریح کرد: فعلا ملیکا میرحسینی این شرایط را دارد، اما با حضور در تورنمت‌ها باید شرایطی بوجود بیاوریم که سه یا چهار بازیکن دیگر بتوانند در گرندپری‌ها حاضر شوند.

کمرانی با اشاره به اهمیت بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: حدود چهار پنج سال است روی تیم جوان خود سرمایه‌گذاری کرده و سختی‌های زیادی متحمل شدیم تا این تیم به شرایط خوبی برسد و ایمان داریم در مسیر درستی قرار داریم. هیچ شیاپ‌چانگی برای بچه‌های ما بزرگ و استرس‌آور نیست و می‌توانیم روز‌های خوبی برای تکواندوی بانوان به ارمغان بیاوریم و در بازی‌های آسیایی قدرت دختران تکواندوی ایران را به همه ثابت می‌کنیم.

 

 


برچسب ها: مهرو کمرانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *