منافی: بهتر است پرسپولیس در جام حذفی با ترکیب اصلی بازی کند/ لک شرایط آرمانی ندارد

13:07 - 28 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۵۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر رادوشوویچ نباشد، دروازه‌بان سوم پرسپولیس خوب نیست و نیم فصل باید یک فکر اساسی کنند و یک دروازه‌بان خوب بگیرند.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و پیکان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت و گل خوبی به ثمر رساندند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند؛ اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردند، می‌توانستند ۶ گل به ثمر برسانند.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوبی است و مستحق برد، بود. مهمترین اتفاقی که افتاد سه امتیاز شیرینی بود که شرایط پرسپولیس را در جدول بهتر می‌کرد. پرسپولیس دو مساوی قبل از این بازی به دست آورده بود و این برد بازیکنان را از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار داد و در جدول هم شرایط پرسپولیس بهتر شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پنالتی بحث برانگیز پیکان، گفت: معمولاً زمانی که برخوردی با گلر می‌شود، خطای مهاجم گرفته می‌شود؛ فکر می‌کنم اشتباه پنالتی گرفتند. در هر صورت حامد لک باید باهوش‌تر عمل می‌کرد و به توپ ضربه می‌زد.

منافی در خصوص شرایط حامد لک، عنوان کرد: لک شرایط آرمانی ندارد و فکر می‌کنم مشکل او بیشتر از لحاظ روانی است چون چند بازی که درون دروازه بود عملکرد مناسبی نداشت. اگر رادوشوویچ نباشد، دروازه‌بان سوم پرسپولیس خوب نیست و نیم فصل باید یک فکر اساسی کنند و یک دروازه‌بان خوب بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و ویستا روتین در جام حذفی، تصریح کرد: جام حذفی بیشتر سورپرایزی است؛ تیم‌های تازه‌ای که از لیگ یک یا پایین‌تر می‌آیند، انگیزه زیادی دارند برای بازی کردن در استادیوم آزادی دارند و معمولاً بازی‌های خوبی انجام می‌دهند. نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و باید این مسابقه را هم با بُرد پشت سر بگذارند؛ اگر تیم دوم را روانه‌ زمین کنند، ممکن است نتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند و قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، بازیکنان فیکس را به زمین مسابقه بفرستند.

منافی در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در چند هفته اخیر در استادیوم آزادی بازی کرده است و می‌تواند نهایت استفاده را از این موقعیت خوب کرده و امتیاز‌ها را جمع کند. سه بازی را بردیم و می‌توانیم این بازی را هم برنده باشیم. ذوب‌آهن تیم قدیم گل‌محمدی است و در حال حاضر در بهترین موقعیت زمانی است؛ اما پرسپولیس در استادیوم آزادی بازی می‌کند و می‌تواند با شرایط خوبی که دارد بازی را ببرد و امتیاز کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *