عدم توانایی راننده‌ی نیسان حادثه ساز شد

9:12 - 27 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۴۹۰
سرکلانتری پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور پایتخت از برخورد وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) و ایراد خسارت شدید به این وسیله و گاردریل‌ها خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به نقل از سرکلانتری پلیس بزرگراه گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ شب گذشته در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید وانت نیسان با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) زیر پل مبارک آباد، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد به شدت با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) برخورد کرده و به شدت آسیب می‌بیند.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به صورت سرپایی مداوا گردید.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: با ایمن سازی محدوده توسط تیم‌های راهور، بلافاصله اکیپ اجرایی شهرداری این ناحیه در محل حاضر و نسبت به تعویض و تعمیر گاردریل‌ها و نصب آنا در محل حادثه اقدام تا ایمنی عبور و مرور تامین گردد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست: در حین رانندگی در معابر باسرعت مقرره حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه راننده از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند.
 

برچسب ها: پلیس تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *