قلعه‌نویی: احساس کردم آدم ثروتمندی هستم/ هرچقدر درباره خوب بودن فولاد بگوییم، کم است

19:47 - 24 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۲۰۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: احساس کردم آدم ثروتمندی هستم، زیرا بازیکنانم با قلب و عشق شان بازی کردند.

- امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*اجازه بدهید به احترام تیمم بلند شوم و دست بزنم. خوشحالم که یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را انجام دادیم؛ مقابل تیمی که دو قهرمانی در لیگ دارد و نماینده مستقیم ما در آسیاست. معدن استعداد است؛ حتی خوزستان می‌تواند یک تیم ملی سوا داشته باشد، از نظر هزینه هم جزو تیم‌های خوب ماست.

*فولاد خوزستان حتی با اسکلت بندی‌اش تیم ما را به جام جهانی برد برای همین برای تیمم دست زدم. هرچقدر در مورد فولاد بگوییم خوب و کم است. ۷۰ دقیقه بازیکنانم مقابل این تیم ۱۰ نفره بازی کردند. بیش از ۷۰ دقیقه؛ دو، سه بازی در این چند سال در خاطرم ماند یکی سپاهان و گل گهر بود و یکی هم همین بازی است.

*به بازیکنانم خسته نباشید و خداقوت می‌گویم؛ آن‌ها با قلب‌شان باز‌ی کردند. احساس کردم آدم ثروتمندی هستم، زیرا بازیکنانم با قلب و عشق شان بازی کردند.

*همه اشتباه می‌کنند و منِ مربی هم ممکن است اشتباه کنم و داور هم همین شرایط را دارد. حاج ملک که چند هفته‌ای دور از مسابقات بوده امروز دوندگی خوبی داشت و با این حال در مورد مسایل داوری بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

*یونس شاکری را در بهترین شرایط از دست دادیم و یک بازیکن جایگزین آوردیم که آن مسایل پیش آمد. تا نیم فصل دو مهاجم هدف جذب خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *