رئیس کل دادگستری گیلان با علمای اهل سنت شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا دیدار کرد

15:41 - 23 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با علمای اهل سنت شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا گفت: مبلغ دینی اگر بتواند عقل مردم را قانع کند قلب آنان را نیز به تسخیر در آورده و راه هدایت بر او آسان می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان با علمای اهل سنت شهرستان‌های رضوانشهر، تالش و آستارا دیدار کرد و در جمع آنان حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت‌های سخت و خطیر، مسئولیت ارشاد و هدایت مردم است، تصریح کرد: پیامبران به عنوان سفیران الهی در جامعه با عقول مردم مواجه بودند و آنان را با برهان و استدلال قانع می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه مبلغان دینی باید ابتدا خود را اقناع کرده و به زیور تقوا آراسته کنند و سپس در مسیر اقناع و هدایت مردم گام بردارند، اظهار کرد: مبلغ دینی اگر بتواند عقل مردم را قانع کند قلب آنان را نیز به تسخیر در آورده و راه هدایت بر او آسان می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:


محمد هاشم حمیدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
باسلام و عرض ادب..بافرزندان معتادخودچکارکنیم.همه کارمیکنندهمه ظلم هارا بمامیکنندولی کسی نیست که رسیدگی کنه.... بااینکه شکایت کرده ایم وتامین جانی نداریم...به چه کسی پناه ببریم.واینهاازاین فرصت.. سواستفاده میکنند.چه کنیم.لطفاراهنمایی کنید ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *