ادامه اتفاقات عجیب در لیگ برتر والیبال؛ نیم‌فصل مجازی در راه است!

11:34 - 07 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۷۲۷۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر مردان ایران با قطعی شدن زمان و میزبان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات تغییر کرد.
- فدراسیون والیبال اعلام کرد زمان برگزاری دو هفته پایانی دور رفت لیگ برتر مردان ایران با قطعی شدن زمان و میزبان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان و شرکت تیم فولاد سیرجان در این مسابقات تغییر کرد.
 
با توجه به اینکه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۲۱ از ۱۶ تا ۲۰ آذرماه سال جاری با حضور ۶ تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد و تیم فولاد سیرجان هم به عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد هفته‌های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های مردان جهان است و قرار بود روز‌های ۱۴ و ۱۷ آذرماه برگزار شود، انجام نخواهد شد و این دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ‌های ۲۸ آذرماه و یکم دیماه و در نیم فصل دوم برگزار خواهد شد.

چنین تصمیماتی که تنها در ورزش ایران رخ می‌دهد عملا ماهیت لیگ را زیر سوال می‌برد. مگر می‌شود تیم‌ها ۲ بازی پایانی نیم فصل اول را برگزار نکنند؛ اما فدراسیون والیبال پایان نیم فصل اول را اعلام کند؟ اینکه همه تیم‌ها فدای یک تیم شوند به هیچ عنوان در حیطه منافع ملی نمی‌گنجد.   

علاوه بر این بازیکنانی که مدت‌ها از تیم فولاد سیرجان جدا شده‌اند مجبور هستند این تیم را در جام باشگاه‌های جهان همراهی کنند. در هیچ جای دنیا چنین تصمیماتی گرفته نمی‌شود. صابر کاظمی که سال گذشته در تیم فولاد سیرجان بازی می‌کرد و مجبور شد در آسیا هم برای این تیم بازی کند عنوان کرده که به هیچ عنوان در جام باشگاه‌های جهان بازی نخواهد کرد.

همه این‌ها به خاطر سوء مدیریتی است که در لیگ ایران رخ می‌دهد و باعث شده سازماندهی لیگ برتر والیبال ایران در حد لیگ محلات باشد. اینکه چرا هیچ گاه لیگ برای فدراسیون والیبال اهمیت نداشته سوالی است که هرگز به آن پاسخی داده نشد؛ این موضوع را می‌توان در انتصاب‌هایی که برای مدیریت سازمان لیگ انجام شده به وضوح مساهده کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *