عزم جدی دستگاه قضایی در ورود میدانی و تمام قد برای حمایت از حقوق قانونی شهروندان

8:23 - 06 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۶۹۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید مضاعف بر ضرورت صیانت از حقوق عامه از عزم جدی دستگاه قضایی در ورود میدانی و تمام قد برای حمایت از حقوق قانونی شهروندان خبر داد.

- حجت الاسلام‌والمسلمین براتی‌زاده در مسیر بازگشت از یک نشست اداری به تجمع پرازدحام تعدادی از شهروندان در صف یکی از نانوایی‌های شلوغ سطح شهر بجنورد واکنش نشان داد.

وی با حضور در جمع شهروندان و متصدی نانوایی، ضمن انتقاد جدی از بروز این شرایط ناخوشایند ابعاد مختلف این مشکل را بررسی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین براتی‌زاده با تأکید مضاعف بر ضرورت صیانت از حقوق عامه از عزم جدی دستگاه قضایی در ورود میدانی و تمام قد برای حمایت از حقوق قانونی شهروندان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تصریح کرد: انتظار می‌رود این مشکل با نگاه کارشناسی و با راهبرد حل مسأله تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود.

وی اظهار کرد: چنانچه در مناطق مختلف استان خراسان شمالی تعداد نانوایی‌های بقدر کافی نیست و یا در روند ارائه خدمات و یا تأمین و توزیع آرد و نان مشکلاتی وجود دارد باید حسب مورد با انجام اقدامات قانونی از تبعات این معضل جلوگیری شود.

براتی‌زاده همچنین به افرادی که باعث تضییع حقوق شهروندان می‌شوند هشدار داد و خاطرنشان کرد: با موارد فعل یا ترک فعل بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست چنانچه موارد و مصادیق تضییع حقوق عامه را مشاهده کردند بلافاصله مراتب را به مراجع قانونی گزارش دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *