نشست شورای معاونان دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد

13:36 - 29 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۴۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: توقع ما از همه سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران این است که با جدیت، تلاش، پیگیری‌های مستمر و توجه ویژه به نظم در کار، در اجرایی کردن سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های محوله پیشرو باشند و موثرعمل کنند.
- نشست شورای معاونان دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران، رئیس کل محاکم تهران، رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران، معاونان و مدیران ستادی محاکم، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران، دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را عصاره همکاران قضایی دادگستری استان تهران خواند و گفت: توقع ما از همه سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران این است که با جدیت، تلاش، پیگیری‌های مستمر و توجه ویژه به نظم در کار، در اجرایی کردن سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های محوله پیشرو باشند و موثرعمل کنند.

یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران نیز با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی محاکم به ارائه گزارشی از عملکرد کمی و کیفی دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در هفت ماهه اول سال جاری پرداخت.
 
بیشتر بخوانید:

برچسب ها: دادگستری تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *