رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: به حواشی اهمیتی نمی‌دهم؛ چون کارم را بلدم/ زمانی برای رفع نقاط ضعف نیست

8:45 - 28 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۵۰۴۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: هنوز تیم‌ها به بهترین شرایط خود نرسیده‌اند. چون هر تیم باید هفته‌ای دو بار بازی کند.
پیمان اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم پیکان در ۸ هفته ابتدایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما لیگ را خوب شروع نکردیم. در ۴ هفته ابتدایی لیگ از ۶ بازیکن اصلی تیم، ۴ نفر از آن‌ها را در اختیار نداشتم. روی این بازیکنان خیلی حساب باز کرده بودم، اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که باعث شد نتوانم از این بازیکنان استفاده کنم.

وی درمورد وضعیت جسمی پوریا فیاضی افزود: فیاضی به خاطر کرونا در ۶ بازی غیبت داشت و تنها ۲ هفته است که به تیم اضافه شده است. پوریا یلی هم ۳ هفته نبود و آرمین تشکری به خاطر اتفاقات مختلفی که برایش رخ داد حداقل در نیمی از دیدارها حضور نداشت. در همین بازی با هراز آمل از مهران فیض به خاطر آسیب‌دیدگی قدیمی که دارد، استفاده نکردم و محمد طاهر وادی که حدود ۷۰ روز به خاطر مصدومیت حضور نداشت را برای دقایقی بازی دادم تا در شرایط مسابقه قرار گیرد.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: خوشبختانه هر چه از لیگ می‌گذرد شرایط تیم ما بهتر می‌شود. من به حرف و حدیث‌ها اهمیتی نمی‌دهم، چون کارم را بلدم. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

اکبری در مورد اینکه چه ارزیابی از لیگ برتر والیبال در ۸ هفته گذشته دارد، گفت: هنوز تیم‌ها به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌اند، چون هر تیم باید هفته‌ای دو دیدار انجام دهد و عملا فرصتی برای ترمیم نقاط ضعف در تمرینات نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *