اشکالات شبکه برق مناطق زلزله‌زده هرمزگان در کمترین زمان رفع می‌شود

17:39 - 23 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۴۰۳۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیر کل مهندسی راهبری شرکت توانیر درباره وضعیت شبکه برق مناطق زلرله‌زده هرمزگان گفت: بروز برخی خسارات ممکن است در پست‌های انتقال و توزیع در شبکه‌های برق رخ‌داده باشد که بخش‌هایی که قابل‌رفع اشکال باشند به‌طور فوری انجام می‌شوند و آنچه که ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد در کمترین زمان رفع اشکال خواهد شد.
خبر گزاری میزان - مسعود صادقی در برنامه زنده تلویزیونی در خصوص اختلالات ایجاد شده در شبکه برق استان هرمزگان در اثر زلزله، گفت: این زلزله حدود ۶.۳ الی ۶.۴ ریشتر بود و موجب شد تا تعدادی از تاسیسات ما از مدار خارج شوند و در حال حاضر یک دستگاه پست انتقال برق و تعدادی از پست‌های فوق توزیع برق ما از مدار خارج شده اند.

وی با بیان این که  همکاران ما در حال ارزیابی خسارات وارده هستند افزود: حداکثر امکانات و توان کشور برای رفع سریع مشکلات و خسارات احتمالی وارد شده در اثر این زلزله بسیج خواهند شد و از این منظر جای هیچ گونه نگرانی نیست.

مدیر کل مهندسی راهبری شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر در شمال و اطراف بندرعباس قطع برق داریم گفت: باید میزان خسارات ارزیابی و با دقت احصا شود تا برقراری برق بعد از رفع اشکالات اتفاق بیافتد به این دلیل که اگر شکستگی و نقصی در تجهیزات باشد ممکن است با وصل برق ایجاد برق گرفتگی برای مشترکین پیش بیاید.

صادقی بیان کرد:  آن چه که تا این لحظه می‌توان گفت بروز برخی خسارات ممکن است در پست‌های انتقال و توزیع در شبکه‌های برق رخ داده باشد که بخش‌هایی که قابل رفع اشکال باشند به طور فوری انجام می‌شوند و آن چه که ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشد در کمترین زمان رفع اشکال خواهد شد.

مدیرکل مهندسی راهبری شرکت توانیر در پایان تاکید کرد: حداکثر توان فنی کشور بسیج می‌شود و همچنین کارشناسان ارزیاب ما با حضور در منطقه مشغول بررسی و رصد فنی خسارات وارده هستند و تا ساعات آینده اطلاعات دقیق تری خدمت مردم ارائه می‌دهیم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *