رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهم‌ترین خبر‌های جامعه که در ۲۲ آبان ماه رخ داد

19:37 - 22 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۵۳۹
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۲ آبان ماه مشاهده می‌کنید.
_ در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را طی امروز بیست ودوم آبان ماه مشاهده می‌کنید.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان توضیحاتی در خصوص وضعیت واکسن‌های ایرانی در رابطه با دریافت مجوز تزریق به کودکان و نوجوانان پرداخت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصلی‌ترین معیار ما برای انتخاب نام در کوچه و خیابان‌های شهر تهران فرمایشات مقام معظم رهبری است، نگاه اصلی ایشان بر اساس منطق و حکمت است و ما در مدیریت شهری تهران فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:والدین برای آموزش حضوری باید به آموزش و پرورش کمک کنند
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:علاوه بر خود دانش آموزان باید والدین آن‌ها نیز در زمینه آموزش دانش آموزان همکاری کنند، والدین باید در این خصوص در کنار کادر آموزشی قرار گرفته و به دانش آموزان کمک کنند، و آموزش‌هایی را پیش از حضور فرزندشان درمدرسه به او بدهند.

بیشتر بخوانید:در موضوع رتبه بندی صادقانه با فرهنگیان صحبت کنیم
عضو کمیسیون اموزش، گفت:حاکمیت به معنای سه قوه موظف است که صادقانه مسائل را با مردم مطرح کند درموضوع رتبه بندی و محدودیت‌های بودجه‌ای این نیاز احساس می‌شود که برای شهروندان به ویژه فرهنگیان تشریح شود که در شرایط موجود امکان تامین بودجه متناسب با لایحه رتبه بندی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید:بیماران کرونایی بستری شده فقط ۱۵ درصد نیاز به آنتی بیوتیک دارند
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها ۱۵ درصد نیاز به آنتی بیوتیک‌ها دارند در حالی که ۷۵ درصد آن‌ها آنتی بیوتیک‌ها را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی خطر سازی پسماندهای بیمارستانی پایتخت
عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد توجه به پسماند بیمارستانی در تهران توضیحاتی داد.
 
عضو کمیته علمی مقابله با کرونا، گفت: واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال در اکثر کشور‌های دنیا بسیار چالش برانگیز است و در رابطه با واکسن‌هایی که برای این گروه سنی در کشور موجود اند، مطالعاتی چندانی در دنیا صورت نگرفته و چینی‌ها در حال مطالعه بر روی واکسن سینوفارم برای افراد ۳ تا ۱۲ سال هستند و در کشور کوبا هم واکسن سوبرانا به تعدادی از کودکان ۳ تا ۱۲ سال تزریق شده، اما تا کنون مطالعات گسترده‌ای که ایمنی و تاثیرپذیری آن را نشان دهند، فعلا در دسترس نیست.
 

برچسب ها: سلامت آموزش شهری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *