تصادف شدید ۳ وسیله نقلیه با هم

13:12 - 20 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۳۲۷۹
رئیس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران از تصادف شدید و ۳ وسیله نقلیه در جنوب ائمه اطهار خبر داد.
- مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران اظهار داشت: ساعت ۰۸:۵۵ صبح امروز در شمال به جنوب ائمه اطهار تصادفی بین ۳ وسیله تریلی، کامیونت و پراید روی داد که باعث ایجاد ترافیک مقطعی سنگین در این محدوده گردید.

وی گفت: غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله به واسطه شدت تصادف در وسط راه، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک و همچنین باعث بروز حوادث ناگوار احتمالی در این محدوده شد.

رنجبر افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل منطقه ۱۴ پلیس راهور در صحنه حضور یافتند و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی گردیدند و به وسیله جرثقیل نسبت به جابجایی و انتقال این وسیله‌ها به حاشیه راه اقدام نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز فرماندهی وکنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عدم رعایت فاصله طولی باعث این حادثه گردیده که هر وسیله نقلیه نسبت به خودروی جلویی مقصر در این حادثه می‌باشند.

رنجبر از رانندگان خواست حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت نمایند و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده و باعث ترافیک نشوند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *