رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهرداری‌ها سهم عمده‌ای در تولید امنیت جامعه دارند

14:52 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۸۰۴
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در دیدار با شهرداران مناطق ۱، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ شهر تهران گفت: امروز شهرداری‌ها سهم عمده‌ای در تولید امنیت جامعه دارند و به طور حتم همکاری و تعامل پلیس با شهرداری می‌تواند امنیت آفرین باشد.
-به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مراد مرادی" در دیدار با شهرداران مناطق ۱، ۱۴، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ با اشاره به اینکه هم افزایی و همکاری پلیس و شهرداری به طور حتم برکات، ثمرات و نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت، بیان داشت: مقوله امنیت و احساس امنیت از جمله مهمترین نیاز‌های همه جوامع انسانی است که تولید، تامین، گسترش و تعمیم آن نیازمند همکاری، همیاری، هم افزایی و هم آفرینی همه سازمان‌های دولتی و مردمی است و همه باید نقش و سهم خود را در این مهم به درستی و خوبی ایفا نمایند.

وی افزود: امروز شهرداری‌ها سهم عمده‌ای در تولید امنیت جامعه دارند و به طور حتم همکاری و تعامل پلیس با شهرداری می‌تواند امنیت آفرین باشد.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه امنیت و احساس امنیت به تلاش جمعی نیازمند می‌باشد و در این رابطه عناصر اجتماعی، فرهنگی و نظامی هر کدام به سهم خود موثر و نقش آفرین هستند، گفت: شهرداری‌ها امروز از قابلیت بسیار زیادی برخوردار هستند که به طور حتم این ظرفیت و قابلیت در ایجاد و ارتقا امنیت و احساس امنیت جامعه بسیار مفید فایده خواهد بود.

معاون اجتماعی پلیس تهران با اشاره به اینکه شهرداران به طور مستقیم در احساس امنیت شهروندان نقش آفرین هستند، گفت: ایجاد مبلمان مناسب و بهینه شهری، رفع نقاط متروکه و ساختمان‌های مخروبه و بسیاری موارد دیگر می‌تواند موجب ارتقا سطح امنیت و احساس امنیت مردم شود؛ که تلاش ما بر این است که با هم آفرینی خدمتگزار بهتری برای شهروندان باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *