وضعیت بحرانی پدیده در تعطیلات لیگ برتر؛ از شایعه استعفای مدیرعامل تا شکایت بازیکن اوکراینی

14:32 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وضعیت تیم پدیده همچنان در حالت بحرانی قرار دارد و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه هر روز با یک بحران جدیدی رو به رو می‌شوند.

- وضعیت تیم پدیده مشهد همچنان در حالت بحرانی قرار دارد و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه هر روز با یک بحران جدیدی رو به رو می‌شوند.

در شرایطی که مدیران این باشگاه برای حفظ آرامش بیشتر تیم تصمیم به برگزاری تمرینات در تهران گرفتند تا از مشهد دور شوند، اما به نظر می‌رسد این راه حل هم مشکلات پر شمار این باشگاه را کاهش نداده است.

گفته می‌شود مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه پدیده از سمت خود استعفا داده و دیگر با این باشگاه همکاری نمی‌کند، خبری که هنوز به صورت رسمی از سوی مدیران این باشگاه تائید نشده است، اما سکوت مرموز معمایی و بی پاسخ گذاشتن تماس‌های خبرنگار میزان نشان از این دارد که اتفاقاتی رخ داده، ولی معمایی دوست دارد در خصوص آن‌ها صحبت کند.

از طرفی عدم صدور کارت مربیگری اکبر میثاقیان هم یکی از دیگر دردسر‌های کادر مدیریتی این باشگاه شده است، میثاقیان به دلیل عدم حضور در ایفمارک نتوانسته است کارت مربیگری خود را دریافت کند از این رو مشخص نیست میثاقیان بتواند پس از تعطیلات از روی نیمکت تیمش را رهبری کند یا اینکه همانند گذشته از روی سکو بازی‌های تیمش را دنبال کند.

موضوع بدهی به بازیکن اوکراینی دیگر دردسر پیش روی مدیریت باشگاه پدیده است، میروسلاو که با سر و صدای بسیار زیادی به تیم مشهدی ملحق شد حالا خواهان دریافت مطالباتش شده و بعد از ماجرای کوزین او نیز یک تهدید جدی به شمار می‌رود و ممکن است در صورت عدم پرداخت بدهی او توسط باشگاه پدیده دوباره با بحران پولی جدیدی مواجه شوند.

با در نظر گرفتن این اتفاقات به نظر می‌آید علی رغم تلاش مدیران این باشگاه برای برقراری آرامش در اردوی این تیم، فعلا خبری از ارامش نیست و سریال دردسر‌های تمام نشدنی این باشگاه همچنان ادامه دارد تا آن‌ها به شدت نسبت به آینده نگران باشند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *