طهماسبی: هیچ شناختی از فولاد با نکونام نداریم/ تعطیلی لیگ را به فال نیک می‌گیریم

0:45 - 18 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال هوادار تهران گفت: منتطر سورپرایز تیم فوتبال آلومینیوم در هفته ششم هستیم.

علی طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال هوادار پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه در اولین هفته قرعه بسیار سختی به ما خورد، اما با تدابیر کادرفنی از همان ابتدا در بازی با استقلال نشان دادیم قابلیت بازی در لیگ برتر را داریم و قرار نیست در اولین حضورمان در لیگ برتر درجا بزنیم یا سقوط کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. قبول دارم در بازی با پیکان در یک نیمه عملکردمان قابل انتقاد بود، اما در سایر مسابقات بسیار خوب بازی کردیم و در نهایت با کسب برد مقابل شهرخودرو با روحیه خوبی تعطیلات را آغاز کرده و آماده هفته پنجم می‌شویم.

طهماسبی با اشاره به رضایت مجموعه هوادار از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه تصریح کرد: بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را کردند تا برای حفظ حفظ آبروی باشگاه عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند‌ و از اعتبار باشگاه دفاع کنند. اتحاد خوبی در تیم ما به وجود آمده است‌ از اینرو بازی هفته چهارم بسیار تماشاگرپسند و خوب بود و به اهدافمان در این بازی رسیدیم. تیم ما روند صعودی داشت و از عملکرد تیم راضی هستیم. امیدوارم در ادامه با همین روند ادامه دهیم.

مدیر تیم فوتبال هوادار با اشاره به جذب نفرات جدید تاکید کرد: چون بازیکنان جدیدی گرفتیم و اخیرا نفراتی چون روح الله باقری و شجاعیان به جمع ما اضافه شدند فکر می‌کنم این تعطیلات از جهتی به نفع ماست. هرچند شاید با توجه به اینکه روند صعودی داشتیم این تعطیلی وقفه در کارمان ایجاد کنند، اما با تکیه بر دانش کادرفنی امیدوارم از این تعطیلی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده، بازیکنان جدیدی نیز با تیم هماهنگ شده و کیفیت فنی تیم را بالا ببرند. از این رو این تعطیلی را به فال نیک می‌گیریم و بنا را بر بهتر شدن اوضاع تیم می‌گذاریم.

طهماسبی با اشاره به این‌ که‌ از تیم فولاد با سرمربی جدید شناختی ندارند گفت: ما هر هفته با هر تیمی بازی داریم کاملا ناشناخته به میدان می‌آید. با تیم شهر خودرو در شرایطی بازی کردیم که همه ترکیب تغییر کرده بود و بازیکنان جدید به میدان رفتند. با فولاد هم باید در شرایطی بازی کنیم که تازه مربی عوض کردند و به نوعی هیچ شناختی از تفکراتش نداریم. به نظر می‌رسد قرار است هر هفته رقبا ما را غافلگیر کنند؛ از این رو منتطر سورپرایز تیم آلومینیوم در هفته ششم هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *