فراموشکار مثل سازمان لیگ فدراسیون والیبال؛ قهرمان فصل قبل جام ندارد

0:01 - 16 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۸۰۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
در حالی که لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ شروع شده، اما هنوز فدراسیون والیبال جام قهرمانی را به تیم قهرمان فصل قبل اهدا نکرده است.

- لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم چهار هفته‌ای است که آغاز شده و با توجه به توزیع بازیکنان تراز اول در چند تیم مختلف و قدرت برابر تیم‌های مدعی، شاید نتوانیم اکنون قهرمان لیگ را پیش بینی کنیم، اما به راحتی می‌توان حدس زد که لیگی پرحادثه، جذاب و مهیج پیش‌رو است.

در حالی که به ایستگاه پنجم لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ رسیده‌ایم، اما نکته‌ای جالب توجه و در عین حال عجیب و کم نظیر باعث شده کمی به حرفه‌ای بودن لیگ والیبال شک کنیم، زیرا نه تنها مراسمی در فصل قبل به عنوان اختتامیه لیگ و اهدای جام برگزار نشد بلکه تاکنون فدراسیون والیبال هیچ جام قهرمانی و مدالی به تیم فولاد سیرجان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را در نهایت شایستگی کسب کرده بود، نداده است.

قطعا بهترین و شیرین‌ترین لحظه برای تیم قهرمان لحظه بالا بردن جام قهرمانی و برای سایر تیم‌های برتر ایستادن روی سکو و کسب مدال است. در واقع این تنها انتظاری است که باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر والیبال از فدراسیون دارند تا بتواند مراسم اختتامیه بسیار شکیل و در شان والیبال ایران را برگزار کند، چرا که همواره فدراسیون در ابتدای فصل تمامی هزینه‌های ورودی به لیگ برتر را از تیم‌ها اخذ می‌کند.

در نهایت باید آیا فدراسیون والیبال در خصوص این موضوع بسیار مهم که درواقع مهمترین بخش برگزاری یک لیگ است، غفلت کرده است یا اینکه خود را به خواب زده‌اند تا با گذشت زمان، از اهمیت موضوع کم کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *