انتظاری: گل‌محمدی به جای کار فنی دنبال حقوق بازیکنان است/ پرسپولیس در زمان برانکو خیلی بیشتر در فشار مالی بود

10:45 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی به جای اینکه تمرکزش روی تیمش باشد، باید دنبال حقوق بازیکنان برود.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان،در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: هیچ جای دنیا اینطور نیست که سرمربی یک تیم دنبال حقوق بازیکنان برود. یحیی گل‌محمدی به جای آنکه تمرکزش روی بازیکنان و بازی‌ها باشد، باید نگران حقوق بازیکنان باشد، این درست نیست. فوتبال مثل شطرنج می‌ماند، باید شش دانگ حواس سرمربی یک تیم به بازی‌ها باشد.

وی با انتقاد از شرایط مدیریتی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هیچ جای دنیا اینقدر مدیر عوض نمی‌شود، تیم قهرمان می‌شود، اما بازهم مدیر را عوض می‌کنند. تا متولی وزارت ورزش باشد، اوضاع به همین منوال پیش می‌رود؛ به جایی اینکه دنبال حل مشکلات بروند، هر سال برای تیم بحران درست می‌کنند، نتیجه‌اش هم این است که تیم هنوز مدیرعامل ندارد.

*سطح بازی‌های لیگ ایران آماتوری است

انتظاری ادامه داد: مدیران ورزشی نیستند و این یکی از دلایلی است که تیم‌ها خوب بازی نمی‌کنند، چون از ورزش سر در نمی‌آورند. علی پروین ۷۰ سال تجربه دارد، ورزش را بلد است، بالا یا پایین آن را می‌داند، اما چرا در کنار تیم نیست و از وی استفاده نمی‌کنند؟ همه این‌ها به خاطر این است که سیاست در ورزش است.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص کیفیت بازی‌ها، تصریح کرد: کیفیت بازی‌ها بسیار پایین است، به این بازی‌ها حتی نمی‌توان گفت متوسط. سطح بازی‌ها آماتوری است. کجای دنیا قانون‌های من درآوردی دارند، یک روز می‌گویند، بازیکنان خارجی نباشد، یک روز می‌گویند، دروازه‌بان خارجی نباشد و قانون‌های این چنینی. هیچ جای دنیا اینطور نیست، حتی اگر ما خودمان را با آسیا مقایسه کنیم.

*پرسپولیس به بازی‌ها بر می‌گردد

انتظاری درباره شرایط بازیکنان گفت: پرسپولیس تیمی پرستاره است و به بازی‌ها برمی‌گردد و مدعی اصلی قهرمانی است. کسانی مثل عبدی و پاکدل بازیکنان خوبی هستند، اما هنوز بازیکنان در شوک بازی با الهلال قرار دارند. بازیکنان بعد از آن شکست خیلی اذیت شدند، چون مردم از آن‌ها مطالبه می‌کنند، اما در فوتبال پیش می‌آید و باید از بحران بیرون آمد.

وی افزود: گل‌محمدی مربی بزرگی است و توقع پیشکسوت‌ها بالاست، اما باید کنار تیم باشند و حمایت کنند. اگر از نظر روحی بازیکنان به خودشان بیایند، شرایط بهتر می‌شود. در حال حاضر بازیکنان سردرگم هستند، فعلاً اول فصل است و چیزی از دست نرفته، سرمربی ایرادات را برطرف می‌کند. پرسپولیس از نظر فنی مشکلی ندارد.

*گل‌محمدی خوشبخت است که چنین بازیکنانی دارد

انتظاری در خصوص دلایل باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: دلایل مختلفی وجود دارد. دو روز قبل از مسابقه به بازیکنان شوک بزرگ حذف از جام قهرمانان آسیا وارد شد. اگر تعصب را کنار بگذاریم روز خوب پرسپولیس نبود و آن‌هایی که بازی کردند عملکردشان، متوسط رو به پایین بود، اما دنیا به آخر نرسیده و نباید محاکمه کنیم. یک روز می‌بریم، یک روز هم ممکن است، ببازیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالیست‌های خوبی داریم که هر تیمی آرزو می‌کند آن‌ها را داشته باشد. گل‌محمدی مربی خوشبختی است که چنین بازیکنانی دارد. ما کنار تیم هستیم و با یک باخت چیزی خراب نمی‌شود. بازیکنان جدیدی که اضافه شدند، باید تلاششان را بیشتر از تیمی که بودند، بکنند و سریع باید تیم جمع و جور شود؛ انتظارات از تیم بالاست.

*بازیکنان از نظر مالی خیلی مشکلی ندارند

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل الهلال شاداب بازی نکرد، بازی‌های فصل قبل شاداب و سرحال بود، اگر با این روند پیش برود، به مشکل می‌خورد، مقابل نساجی ۲۵ دقیقه آخر، نساجی بود که بر بازی احاطه داشت و پرسپولیس در ۱۸ قدم خودش بود و این سابقه نداشت. ما بازیکنان مهمی از دست دادیم که بی‌تأثیر نبود، بازیکنان از نظر مالی خیلی مشکلی ندارند، تازه اول فصل است. موضوعات فنی به مسائل مالی ربطی ندارد، پرسپولیس در زمان برانکو خیلی بیشتر از این در فشار مالی بود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان، در خصوص کیفیت پخش بازی آلومینیوم گفت: تصویربرداری بسیار بد بود، به حدی که سر درد گرفتم. معلوم نبود، با چه چیزی فیلمبرداری می‌کنند، به حدی کیفیت تصویر بد بود که من فکر می‌کنم، تصویربرداری با هندی‌کم و موبایل انجام می‌شد. ۲۰ دقیقه اول باید حدس می‌زدیم که بازیکنان کدام طرف هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *