مراقب باشیم دچار روحیه استکباری نشویم!

14:22 - 13 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۴۶۵
خبرگزاری میزان-رئیس قوه قضاییه گفت: در حادثه طبس نیز جنود پنهان خدا به میدان آمدند و بار دیگر پوزه شیطان بزرگ را به خاک ذلت مالیدند و نشان دادند با تکیه بر ایمان و توکل و اعتماد به خدا می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و البته ما نیز باید مراقبت باشیم که خدای ناکرده روحیه استکباری پیدا نکنیم.

صفحه اجتماعی حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در فضای مجازی کلیپی با تیتر «مراقب باشیم دچار روحیه استکباری نشویم!» در روز ۱۳ آبان منتشر کرده است.

رئیس قوه قضائیه در همین رابطه در جلسه دهم آبان ماه شورای عالی قوه قضاییه گفته بود: در روز ۱۳ آبان تعدادی از دانشجویان آگاه با الهام گرفتن از ذات انقلاب اسلامی و نوری که حضرت امام از اسلام و قرآن و حضرت صاحب الامر (عج) گرفته بودند، به طور خودجوش انقلاب دوم را رقم زدند.

* شیطان بزرگ برای خودش وجاهت و ابهتی دروغین در دنیا درست کرده بود که خیلی‌ها جرأت نمی‌کردند به او نزدیک شوند و با آن مقابله کنند و اینگونه به خود تلقین کرده بودند که باید دنیا همانطور باشد که ابرقدرت‌ها می‌خواهند.

* دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در چنین شرایطی با یک اقدام انقلابی شاخ این غول نما را شکستند و ابهت دروغینش را با عنایت خدا فرو ریختند و دنیا دید که درون این طبل توخالی چیزی نیست.

* در حادثه طبس نیز جنود پنهان خدا به میدان آمدند و بار دیگر پوزه شیطان بزرگ را به خاک ذلت مالیدند و نشان دادند با تکیه بر ایمان و توکل و اعتماد به خدا می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و البته ما نیز باید مراقبت باشیم که خدای ناکرده روحیه استکباری پیدا نکنیم.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3324929_363.mp4']

تحقیر شیطان بزرگ



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *