نقی‌زاده: متخصص گلزنی به پرسپولیس هستم/ فولاد را هم که بُردیم، گفتند شانسی بود!

14:43 - 11 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۹۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مهم نبود چه کسی به پرسپولیس گل را بزند بلکه مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم.

- تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی شب گذشته موفق شد پرسپولیس را در هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر شکست دهد که این تیم اراکی سال گذشته نیز در اولین فصل حضور در رقابت‌های لیگ برتر با شکست پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و حالا هم یک بار دیگر این اتفاق برای اراکی‌ها تکرار شد.

در خصوص این دیدار با گلزن این مسابقه، علیرضا نقی‌زاده دقایقی به صحبت پرداختیم که گفت‌وگوی با هافبک نفوذی تیم فوتبال آلومینیوم را در زیر می‌خوانید:

این سومین گل شما به پرسپولیس بود، به نظر می‌رسد در این زمینه متخصص شده‌ای؟

بله درست است؛ خدا را شکر می‌کنم، با این حال مهم ۳ امتیاز بود که به دست آوردیم.

پس منظور گزارشگر وقتی بعد از گلت گفت باز هم نقی‌زاده، گل‌های قبلی شما پرسپولیس بود؟

فکر نمی‌کنم. هفته قبل جلوی فولاد گلزنی کردم و به همین دلیل بود که گزارشگر بازی گفت باز هم نقی‌زاده برای آلومینیوم گلزنی کرد.

بازی دیشب چطور بود؟

بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم نایب قهرمان آسیا و تیم خوب پرسپولیس را شکست دهیم. این موضوع جای شکر دارد، ما در هر نیمه تیم برتر زمین بودیم و خدا را شکر که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

داستان شهر اراک چگونه است که پرسپولیس هر بار می‌آید با شکست آنجا را ترک می‌کند. به نظر فضای این شهر به پرسپولیسی‌ها نمی‌سازد.

در هر صورت ما در این بازی تلاش و دوندگی‌مان بیشتر بود و توانستیم تیم قابل احترام پرسپولیس را شکست بدهیم. البته حریف هم تیم قابل احترامی محسوب می‌شود که از نفرات و کادر فنی خوبی بهره می‌برد. ان‌شالله این تیم در ادامه راه موفق باشد.

حمید درخشان امروز در یک مصاحبه گفته بود پرسپولیس با شکم سیری به این بازی آمد و در نهایت هم شکست خورد. چقدر با این موضوع موافق هستید؟

بازی فولاد را که بردیم، در حالی که رقیب قهرمان جام حذفی بود، یک عده گفتند شانسی این اتفاق افتاد، اما حالا که پرسپولیس را بردیم این موضوع نشان می‌دهد که تیم قدرتمندی داریم و باید این روند را ادامه بدهیم و نباید در ادامه، وسط راه این روند متوقف شود. باید حتی بهتر از این‌ها بشویم؛ این در حالی است که شنبه بازی سختی را مقابل مس رفسنجان داریم. آن‌ها تیم خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

با این نتایج رسول خطیبی مثل پارسال تیم خوبی را بسته و روانه مسابقات‌لیگ کرده است. به نظر می‌رسد با این شرایط شما می‌توانید جزو مدعیان کسب سهمیه باشید.

پارسال در اولین سال حضور در لیگ برتر آلومینیوم یازدهم شد، اما امسال برای کسب رتبه تک رقمی بسته شده، ولی به قول شما تیمی که آقا رسول بسته تیم بسیار خوبی است. با وجود آن که نباید انتظارات بالا برود، اما ما هم تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را رقم بزنیم.

یک مقدار هم درباره گلت صحبت کن که روی اشتباه هافبک‌های پرسپولیس به ثمر رسید.

چند دقیقه قبل از آن به تیر دروازه زدم و در صحنه بعدی باید گل می‌زدم، اما این گل نتیجه تلاش بچه‌ها و حمایت باشگاه و همه ارکان آلومینیوم اراک بود که توسط من به ثمر رسید، اما واقعاً مهم نبود که چه کسی گل را بزند بلکه مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم. با این حال روی پاس خوب علی‌نژاد توانستم کار را تمام کنم. بازهم تاکید می‌کنم مهم کسب سه امتیاز بود نه اینکه گل را من بزنم یا بچه‌های دیگر؛ پیروزی در این میدان بیشترین اهمیت را داشت.

به نظر می‌رسید بازی نمایشی حامد لک، هم تیمی‌های شما را عصبانی کرده بود.

ما حواسمان در مسابقه و تمرکزمان روی موفقیت آلومینیوم در این دیدار بود و زیاد به این مسائل توجه نداشتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *