شناسایی ۱۴ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان

14:54 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۶۳۰
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در عملیات مشترک پلیس پایتخت و استان اصفهان ۱۴ کیلو تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ابراز داشت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین عملیات ویژه این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده‌ی شبانه روزی دریافتند یکی از سوداگران مرگ سابقه دار ضمن مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تریاک را از قاچاقچیان خریداری و پس از انتقال به استان اصفهان مترصد انتقال آن به تهران می‌باشد.

وی در ادامه افزود: مامورین طی یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را در محله در شاهین شهر اصفهان شناسایی و بلافاصله تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان متهم را هنگام ورود به مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ۱۴ کیلو تریاک که متهم در پارکینگ منزلش پنهان کرده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از نقطه صفر مرزی تا قلب پایتخت را با اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی خود تحت رصد و کنترل اطلاعاتی و عملیاتی خود دارند، تصریح کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *