افتتاح 140 مدرسه برکت در مناطق محروم خدمت بسیار بزرگی است

18:06 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۷۰۶۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری گفت: افتتاح 140 مدرسه که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته شده است و در سال تحصیلی جدید در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد خدمت بسیار بزرگی است.
افتتاح 140 مدرسه برکت در مناطق محروم خدمت بسیار بزرگی است

به گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم بهره‌برداری از 140 مدرسه برکت در مناطق محروم اظهار کرد: مراسم زیبا و شکوهمندی که در این مکان شاهد برگزاری آن هستیم، افتتاح 140 مدرسه است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته شده است که در آستانه سال تحصیلی جدید در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرند و این خدمت بزرگی است.

وی با اشاره به تقارن افتتاح این مدارس با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: من تقارن افتتاح مدارس را با این عید مبارک به فال نیک می‌گیرم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه سخنان خود به تشریح فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و خاطرنشان کرد: زندگی این بانوی گرامی الگویی برای همه زنان است و شایسته است که زنان جامعه نیز این نکات و ظرایف دقت کنند که در این صورت می‌توانند فرزندانی تربیت کنند که قادرند جهان را مدیریت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *