تداوم پیروزی‌های سپاهان و شهرداری ارومیه/ هراز، شهداب را از صدر پایین کشید + جدول

20:19 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۹۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته سوم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف به اتمام رسید.

- هفته سوم لیگ برتر والیبال امروز(یک‌شنبه) با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف به اتمام رسید و در پایان تیم‌های سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان و هراز امل با غلبه بر رقبا سومین برد متوالی خود را جشن گرفتند و آذرباتری در ارومیه شگفتی‌سازی کرد و مقتدرانه از سد پیکان مدعی گذشت.

در نخستین دیدار هفته سوم تیم پیکان در ارومیه مهمان آذرباتری بود و در حالی که اهالی والیبال شانس پیکان را برای کسب پیروزی بیشتر می‌دانستند اما آذرباتری با تیم جوانش موفق شد شاگردان پیمان اکبری را غافلگیر کند و با نتیجه ۳ بر صفر از سد پیکان بگذزد و با یک برد و چهار امتیاز به رده هفتم صعود‌ کند. پیکان هم با ۳ امتیاز و یک پیروزی به رده یازدهم سقوط کرد.

در حساس‌ترین دیدار تیم‌های بالای جدولی لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت هراز با پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردان محمد عمده غیاثی سومین برد متوالی خود را کسب کرد و شهداب را نیز از صدر جدول پایین کشید.

در دیگر بازی مهم امروز تیم پرستاره شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان هورسان رامسر بود و در حالیکه شاگردان محمد رضا تندروان ست نخست را به رامسری‌ها واگذار کردند اما در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافتند تا شهرداری ارومیه هم با کسب سومین پیروزی پیاپی با ۹ امتیاز پس از سپاهان در رده دوم جدول بایستد.

در سایر بازی‌ها سپاهان اصفهان توانست در خانه با نتیجه ۳ بر صفر از سد شهرداری گنبد بحران‌زده بگذزد و با ۹ امتیاز به صدر جدول برسد و در سوی مقابل گنبدی‌ها با قبول سومین باختشان به قعر جدول سقوط کردند.

در زیباترین و طولانی‌ترین بازی هفته سوم تیم سایپا در خانه والیبال میزبان شهرداری ورامین بود و در حالیکه نارنجی‌پوشان پایتخت دو ست نخست را از آن خود کرده بودند اما در ادامه اسیر کامبک ورامینی‌ها شدند و بازی را با نتیجه ۳ بر واگذار کردند تا سایپا با ۳ امتیاز در رده هشتم بایستد و شهرداری ورامین هم با ۲ برد و ۴ امتیاز به رده ششم صعود‌ کرد.

در سایر بازی‌ها فولاد سیرجان با نتیجه ۳ بر یک مس رفسنجان را از پیش رو برداشت تا با ۳ برد همچنان بدون‌ شکست ادامه دهد و راهیاب ملل مریوان هم در خانه از سد پاس گرگان گذشت تا نخستین برد شاگردان آرش صادقیانی رقم بخورد.

* نتایج کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال به ترنیب زیر است: 

 آذرباتری ارومیه ۳ - پیکان صفر(۲۷-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۳)

 شهرداری ارومیه ۳ - هورسان رامسر ۱(۲۰-۲۵، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۲)

 هراز آمل ۳ - شهداب یزد صفر(۲۵-۲۱، ۲۵-۲۰، ۲۷-۲۵)

 سایپا ۲ - شهرداری ورامین ۳(۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۱۲-۱۵)

 سپاهان اصفهان ۳ - شهرداری گنبد صفر(۲۵-۱۹، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱)

 فولاد سیرجان ۳ - مس رفسنجان ۱(۲۵-۲۳، ۲۵-۲۷، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۹)

 راهیاب ملل مریوان ۳ - پاس گرگان ۱(۱۸-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۰)

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته سوم:

تداوم پیروزی‌های سپاهان و شهرداری ارومیه/ هراز، شهداب را از صدر پایین کشید



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *