انتظاری: قرعه‌های سنگین ابتدای فصل از بدشانسی ما بود/ مقابل سپاهان بچه‌گانه باختیم

9:57 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: حقمان در بازی با سپاهان شکست نبود و روی یک اشتباه بچگانه در حالی که حریف هیچ موقعیتی نداشت باختیم.

نیما انتظاری در گفت‌وگو با میزان، در مورد شکست در دقایق پایانی تیم فوتبال هوادار مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و برای امتیاز گرفتن به اصفهان رفتیم. شرایط بازی باعث شد استراتژی تیمی را کمی تغییر دهیم. طبیعی است مقابل تیمی مثل سپاهان باید با چیدمان دفاعی منظمی به میدان برویم.

وی ادامه داد: موفق هم بودیم و تا دقیقه ۸۵ بدون اشتباه بازی کردیم. سپاهان بدون موقعیت بود، اما در نهایت یک اشتباه بچگانه باعث شد در دقایق پایانی گل بخوریم. متاسفم که نتوانستیم از این بازی خارج از خانه یک امتیاز شیرین بگیریم. واقعا برای این بازی زحمت کشیده بودیم و متاسفانه هدفم ما محقق نشد. شاید این شرایط از زیبایی‌های فوتبال است!

بازیکن هوادار با اشاره به اینکه این تیم برای کسب امتیاز مقابل سپاهان به میدان رفت تصریح کرد: در طول هفته به شدت تمرین کرده و سعی کردیم مقابل تیم سپاهان تمام فضا‌ها را ببندیم. آن‌ها هیچ موقعیت گلی نداشتند و باید قبول کنیم که به خاطر اشتباهی بچگانه در شلوغی محوطه جریمه بازی را واگذار کردیم. در این سه بازی تیم ما عالی بود و حیف که امتیاز نداریم. حق ما سه شکست پیاپی نبود. امیدوارم از این شرایط خارج شده و این بحران را پشت سربگذاریم.

انتظاری با گلایه از قرعه سخت هفته‌های ابتدایی تیم هوادار تاکید کرد: هوادار واقعاً بدشانس بود که با قرعه‌ای سنگین در ابتدای فصل مواجه شد. اگر از بازی با پیکان که تیمی تقریبا هم سطح ماست فاکتور بگیریم در دو بازی دیگر واقعا دو تیم خوب را در طول بازی آزار دادیم و حداقل یک امتیاز حقمان بود. این تیم‌ها از نظر من برتر از ما نبودند، اما فوتبال با همین چیز‌ها زیباست و باید خیلی زود خود را از این شرایط خارج کنیم.

وی با اشاره به این که تیم هوادار بازی‌های خوبی در هفته‌های ابتدایی از خود به نمایش گذاشته است گفت: در بازی با پیکان برای بُرد به میدان رفته بودیم و آمار بازی هم گویای برتری مطلق تیم ماست. با این حال این فاکتور‌ها اهمیت ندارد و سه امتیاز را به تیم برنده می‌دهند. باید بپذیریم که تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و می‌توان این شرایط را به حساب بی‌تجربیگی تیمان گذاشت. شک ندارم اوضاع به این شکل نمی‌ماند و در هفته‌های آینده وضع بهتر می‌شود.

بازیکن تیم هوادار در مورد بازی با شهر خودرو گفت: شهر خودرو تیم قابل احترامی است و به خاطر مشکلاتی که داشت شاید نتوانست بهتر از این نتیجه بگیرد. می‌دانم بازیکنان و کادرفنی خوبی داشته و تجربه لیگ برتر دارند. شاید آن‌ها هم مثل ما در هفته‌های ابتدای خوب نتیجه نگرفتند، اما قابل احترام هستند و اگر می‌خواهیم از آن‌ها امتیاز بگیریم باید با تمرکز بیشتری وارد میدان شویم.

انتظاری خاطرنشان کرد: تیم‌های لیگ برتر همه خوب هستند. تیم تازه لیگ برتری ما برای استقلال و سپاهان دردسر ساز شد پس نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و همه از کیفیت نسبی برخوردار هستند. از این رو باید خود را برای این بازی قویتر کنیم چرا که آن‌ها حریف خطرناک‌تری برای ما هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *