حضور ۲۸۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین‌المللی برق

11:29 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۲۲۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با اشاره به حضور ۲۸۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی برق، گفت: گردهم آمدن این تعداد شرکت در چند روز، می‌تواند منشأ تغییرات فناوری و پیشرفت یک صنعت به دلیل رقابت میان شرکت‌ها باشد.

- مصطفی رجبی مشهدی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی درزمینه صنعت برق برپا می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌ها و سمت‌وسوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.

رجبی مشهدی با اشاره به حضور ۲۸۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی برق، افزود: گردهم آمدن این تعداد شرکت در چند روز، می‌تواند منشأ تغییرات فناوری و پیشرفت یک صنعت به دلیل رقابت میان شرکت‌ها باشد.

وی در خصوص سطح کیفی نمایشگاه امسال گفت: اگرچه تعداد شرکت‌های حاضر نسبت به دوره‌های قبل کاهش‌یافته است، اما همین میزان حضور با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و محدودیت‌های کرونایی، می‌تواند نشانه‌ای از تداوم پویایی در صنعت برق باشد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران همچنین نمایشگاه را عرصه ارائه توانمندی بخش خصوصی دانست و گفت: در نمایشگاه تقریباً صد درصد شرکت‌های حاضر خصوصی هستند و شرکت‌های دولتی حضور به‌صورت برپایی غرفه ندارند که این موضوع بیانگر نقش فعال بخش خصوصی در این صنعت است.

رجبی مشهدی در خصوص اهمیت صنعت برق نیز گفت: واقعیت آن است که در دنیای امروز هیچ صنعتی مانند برق با تاروپود زندگی روزمره انسان درگیر نیست، تا جایی که نمی‌توان لحظه‌ای از زندگی بشر در قرن بیست و یکم را بدون استفاده از برق و بهره‌مندی از مواهب توسعه‌یافتگی صنعت برق تصور کرد.

وی ادامه داد: این صنعت زیرساختی، هرروز شاهد نوآوری و توسعه است و شرکت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف این صنعت در اقصی نقاط جهان مشغول به فعالیت هستند.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: شرکت‌های فعال در صنعت برق، به علت ماهیت این صنعت در ارتباط با روزآمدی دانش و بازار کار فعال و پر پتانسیل آن، می‌بایست رویکردی فعالانه در برقراری ارتباط با دیگر فعالان این صنعت و همچنین بازاریابی آتی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: به همین دلیل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت برق در هر نقطه از جهان، بسیار مورد اقبال شرکت‌های فعال در این صنعت قرار می‌گیرد که نشانگر اهمیت این صنعت است.

بر این اساس، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران از هفتم آبان ماه جاری در ۱۱ سالن نمایشگاهی در وسعت ۴۰ هزار مترمربع که شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده داخلی است، آغاز به‌کار کرد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *