حدود سه ساعت بعد از زمان خاتمه کار، به منزل می‌روم/ قضاوت یک تکلیف و توفیق الهی است

8:00 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۵۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شعبه ۲۱۷ مجتمع قضایی شهید مفتح که از سوی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران به عنوان «قاضی ساعی» نیز معرفی شده‌است، گفت: قبل از زمان رسمی تعیین شده در شعبه حضور و حدود سه ساعت بعد از زمان خاتمه کار، به منزل می‌روم.
- در پی عزم قوه قضاییه در کاهش تعداد پرونده‌های مُسن و استفاده از قضات جهادی گفت‌وگویی با آقای یحیی پیر عباسی یکی از قضات پر تلاش مجتمع قضایی شهید مفتح انجام دادیم که از سوی معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان تهران به عنوان «قاضی ساعی» نیز معرفی شده‌است.

رئیس شعبه ۲۱۷ مجتمع قضایی شهید مفتح در معرفی خود و سوابق کاری‌اش گفت: در دوران خدمت سوابقی مانند قاضی تحقیق، دادرس و رئیس شعبه را در کارنامه خود دارم و هم اکنون هم به عنوان رئیس شعبه ۲۱۷ عمومی-حقوقی مجتمع قضایی شهید مفتح مشغول به خدمت هستم.

پیرعباسی در خصوص چگونگی تنظیم وقت و حضور پس از ساعات کاری در شعبه گفت: قبل از زمان رسمی تعیین شده در شعبه حضور و حدود سه ساعت بعد از زمان خاتمه کار، به منزل می‌روم.

وی اشاره به اینکه در زمان رسیدگی به این پرونده‌ها تراکم کاری همکاران شعبه نیز افزایش می‌یابد و کارکنان اداری نیز در این امور تلاش مضاعفی را بکار می‌گیرند، اظهار کرد: در زمان بررسی برخی پرونده‌های سنگین گاهی ساعت ۱۱ شب از محل کار خارج می‌شوم.

رئیس شعبه ۲۱۷ مجتمع قضایی شهید مفتح در خصوص آمار عملکرد شعب تحت مدیریت خود در شش ماهه نخست سال جاری گفت: در دو شعبه ۲۱۷ و ۲۱۱ بیش از ۲۳۰۰ رای درپرونده‌های ارجاعی و در بازه زمانی ۶ ماهه صادر شده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *