روس‌ها جزئیات عملیات خود در سوریه را با سرلشکر سلیمانی هماهنگ می‌کنند

13:50 - 24 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۹۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-یک کارشناس صهیونیست، با طرح مجدد ادعای سفر سردار سلیمانی به مسکو، این اتفاق را برای تل‌آویو "بسیار نگران‌کننده" توصیف کرد و گفت: روس‌ها جزئیات عملیات خود در سوریه را با سلیمانی هماهنگ می‌کنند.
روس‌ها جزئیات عملیات خود در سوریه را با سرلشکر سلیمانی هماهنگ می‌کنندبه گزارش گروه سیاسی میزان، رژیم صهیونیستی همکاری نظامی میان موسکو و دمشق و گزارشهای رسانه ها درباره وجود نیروهای روس در سوریه را شاخصی برای تحولات جدید در منطقه می داند که با منافع این رژیم در تضاد است.

عودد گرانوت تحلیلگر مسائل خاورمیانه شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: روسیه برای اولین بار از همکاری نظامی نیروهای خود با دمشق در سطح کارشناسان مسائل نظامی سخن به میان آورده است.

حضور نیروهای زمینی روس در سوریه برای آمریکاییها نگران کننده است و تا جایی که آمریکا از بلغارستان و یونان متحدان جدیدش در اروپا خواسته حریم هوایی خود را دراختیار هواپیماهای روسیه قرار ندهند.

تحلیلگر صهیونیست در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد؛ موضوع نگران کننده دیگر آن است که روسها در این راستا با ایران در حال هماهنگی هستند.

گرانوت گفت: مدتی پیش قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس عازم روسیه شد و روس ها تمام جزئیات عملیات را با وی هماهنگ کردند. این موضوع برای رژیم صهیونیستی بسیار نگران کننده است.





علی
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
دم سردار سلیمانی گرم که روسیه هم ازش حساب می بره
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
خدا خیرت دهد سردار بزرگ ایران
علی
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
درود بر سردار که با یک سفر به روسیه چه کارها که نمیکنه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *