در صورت غیبت شهرخودرو مقابل مس چه تصمیمی گرفته می‌شود؟/ مهدی: قانون‌گذار همه موارد را پیش‌بینی کرده

15:51 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در آیین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ برتر، قانون‌گذار همه موارد را پیش‌بینی کرده، اما تا زمانی‌که اتفاق بدتری رخ نداده نمی‌توانیم در خصوص آینده اظهارنظر داشته باشیم.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که در صورت عدم حضور بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو مقابل مس رفسنجان چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: برابر آیین‌نامه برگزاری مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات باید تا یک ساعت و نیم قبل‌ از برگزاری مسابقه در ورزشگاه اعلام‌ شده از سوی سازمان لیگ حضور پیدا کنند، چنانچه این اتفاق رخ ندهد ناظر فدراسیون و تیم داوری موضوع را گزارش و پرونده را برای بررسی به سازمان لیگ ارسال می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله پس‌از دریافت گزارش نماینده فدراسیون و تیم داوری پرونده جهت تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد تا این کمیته به‌عنوان یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی را دراین‌رابطه اخذ کنند.

مهدی در پاسخ به این پرسش که چنانچه باشگاه شهرخودرو نتواند مشکل بازیکنانش را برطرف کند و این اتفاق در مسابقات هفته‌های بعد نیز تکرار شود، آن‌وقت قانون چه تصمیمی درباره سرنوشت این تیم در مسابقات لیگ بیست و یکم خواهد گرفت، توضیح داد: عدم حضور در یک مسابقه به‌معنای عدم شرکت در مسابقات لیگ برتر نیست، بر این اساس باید ابتدا تکلیف این بازی روشن شود سپس در مورد بازی‌های باقی‌مانده منتظر تصمیم‌گیری مسئولان باشگاه شهرخودرو و بازیکنان این تیم باشیم. در آیین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ برتر، قانون‌گذار همه موارد را پیش‌بینی کرده، اما تا زمانی‌که اتفاق بدتری رخ نداده نمی‌توانیم در خصوص آینده اظهارنظر داشته باشیم.

به گزارش میزان، به‌نظر می‌آید چنانچه مشکل به‌وجودآمده میان مدیران و بازیکنان شهرخودرو حل نشود و آن‌ها از حضور در بازی در رفسنجان خودداری کنند سرنوشت این بازی نیز مانند بازی سپاهان و پرسپولیس رقم خواهد خورد و در نهایت کمیته انضباطی رأی به پیروزی سه‌ بر صفر تیم مس رفسنجان خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *