شرط بازیکنان شهرخودرو برای سفر به کرمان/ معمایی و مهاجری از دسترس خارج شدند

15:31 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو برای سفر به کرمان برای مدیران باشگاه شرط گذاشتند.

- پس‌ از عدم حضور بازیکنان شهرخودرو در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برای سفر به تهران و سپس عزیمت به رفسنجان، شائبه‌های بسیار زیادی در خصوص برگزاری دیدار مس رفسنجان و شهر خودرو در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مطرح شد.

گویا تلاش مدیران باشگاه شهرخودرو برای متقاعد کردن بازیکنان به‌منظور همراهی تیم در سفر به رفسنجان جواب نداده و بازیکنان تأکید کردند تنها در صورت دریافت ۳۰ درصد از قراردادشان حاضر به همراهی تیم در مسابقه با مس رفسنجان در هفته دوم خواهند بود.

شاگردان رضا مهاجری به مدیران شهر خودرو اعلام کرده‌اند اگر تا عصر امروز ۳۰ درصد از رقم قرارداد آن‌ها به حسابشان واریز شود با خودرو‌های شخصی راهی کرمان خواهند شد در غیر اینصورت از همراهی تیم خودداری خواهند کرد.

نکته جالب اینجاست مهاجری سرمربی شهر خودرو نیز تلفن‌ همراه خود را خاموش کرده تا مجبور به ارائه توضیحات شفاف در خصوص اعتصاب بازیکنانش به اهالی رسانه و هواداران باشگاه شهر خودرو نشود. مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو نیز در این‌ رابطه پاسخگو نیست و ترجیح می‌دهد تماس‌های خود را بی‌جواب باقی بگذارد.

با این‌ وجود علی علیزاده معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار میزان اعلام کرد: گویا قرار است بعدازظهر امروز بازیکنان شهر خودرو راهی کرمان شوند، مطمئناً اگر این دوستان به کرمان بیایند ما برای خوشامدگویی به استقبال آن‌ها خواهیم رفت.

اما مسئله عجیب اینجاست که بازیکنان شهر خودرو در صورت عدم پرداخت مطالباتشان از سوی مدیریت باشگاه حاضر به همراهی تیم خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر برابر مس رفسنجان نیستند و این‌موضوع را به کادر فنی رسماً اعلام کردند.

حالا سوال این است در صورت عدم حضور تیم فوتبال شهر خودرو در بازی هفته دوم از نظر قانون چه اتفاقی رخ خواهد داد و مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *