جزئیات کشف ۵۱ کیلو افیون در پایتخت

14:26 - 27 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۴۰۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۱ کیلو تریاک در عملیات ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.
- عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایت و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار جنوب تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی برروی سوژه‌ی مورد نظر مشخص شد متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از مرز‌های شرقی کشور تهیه و پس از انتقال آن به تهران مترصد توزیع و فروش آن در محدوده جنوب پایتخت هست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران طی چندین ساعت رصد فعالیت متهم در نهایت شامگاه روز گذشته متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این محل بیش از ۵۱ کیلو تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.
 

برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *