استیلی: روابط مدیربرنامه‌ها از عملکرد سرمربی مهم‌تر است/ فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی با من انجام نداد

11:01 - 27 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۲۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سابق تیم ملی امید در خصوص آخرین شرایط فوتبال کشور اظهاراتی داشت.

حمید استیلی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما در خصوص آخرین شرایط فوتبال کشور اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: 

*مربیان برتر کشور؟ قطعا یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر به قهرمانی رسید و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشته است یکی از مربیان موفق کشور است. جواد نکونام در فولاد و محرم نویدکیا در سپاهان نتایج خوبی گرفتند و امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر و سایر تیم‌هایی که بوده همواره عملکرد خوبی داشته است.

*نکونام یکی از مربیان خوبی است که نیاز به ثبات دارد. او به کمک ثبات باشگاه فولاد در سال دوم توانست تیمش را قهرمان جام حذفی کند. او در تیم‌هایش با برنامه کار می‌کند. تجربه‌ وی در باشگاه‌های اسپانیا داشته به او کمک می کند.

*چرایی خروج نکونام؟ رفتن یک مربی فقط به عملکرد یک مربی ربط ندارد. یکسری موارد دیگر هم تاثیرگذار است. 

*تداوم حضور مربیانی با نتایج ضعیف؟ به نظرم مهمترین عوامل مدیربرنامه‌ها هستند. بعضی مربیان نتیجه خوبی نمی‌گیرند؛ اما هر سال هدایت یک تیم را به عهده می‌گیرند. این موضوع به خاطر روابط خوب مدیربرنامه‌هایشان است. این موضوع نشان می‌دهد که فقط عملکرد مهم نیست

*تیم‌هایی که امسال سقوط کردند بیشترین تغییرات مربی و مدیر را داشتند؛ همین موضوع باعث سقوط‌شان شد.

*درباره تیم ملی امید شرایطی که من می‌خواستم جور نشد و به همین خاطر از این تیم رفتم. تغییرات یکباره صورت می‌گیرد با تغییرات در فدراسیون فوتبال، سرمربی جدید انتخاب شد و با من هیچ صحبتی در خصوص ادامه همکاری نشد.

*با مهدی مهدوی‌کیا هم صحبت کردم گفتم هر کمکی برای تیم امید از دستم برمی‌آید دریغ نمی‌کنم؛ برای او آرزوی موفقیت دارم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *