جلسه مدیرعامل شهرخودرو با مدیرکل ورزش خراسان رضوی برای حل مشکلات نماینده مشهد

16:36 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو طی جلسه‌ای با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی مشکلات این باشگاه را مطرح کرد.

- باشگاه شهرخودرو که تمرینات خود را به موقع شروع کرد و امیدوار بود تمرینات را با آرامش شروع کند همچنان درگیر مسائل و مشکلات فصل قبل است؛ در همین راستا پنجره این باشگاه هنوز بسته است و بدهی‌های زیادی روی دستشان مانده است. از طرفی اختلاف این باشگاه با هیئت فوتبال استان خراسان رضوی نیز مزید بر علت شده به شکلی که کار خوب پیش نمی‌رود و اختلافات به این مشکلات دامن می‌زند.

این مسائل نه تنها باشگاه را درگیر چالش‌های متعددی کرده بلکه روی روحیه تیم و بازیکنان نیز تأثیر گذاشته است.

رضا مهاجری و همکارانش هر چه سعی کردند تیم را از نظر روحی آماده مسابقه و بازی با آلومینیوم اراک کنند، اما هنوز شرایط روحی بازیکنان خوب نیست و شرایط خوبی از این تیم به گوش نمی‌رسد. مهاجری فقط نیمی از نفرات مورد نظر خود را در اختیار دارد و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌تواند از همه مهره هایش استفاده کند.

البته مسئولان باشگاه شهرخودرو ناامید نشده و مذاکرات متعددی را آغاز کردند. در همین خصوص امروز مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را با افشین داوری سرپرست اداره کل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار کرد و مشکلات این باشگاه را با او درمیان گذاشت.

مسعود معمایی بسیار امیدوار است با توجه به سابقه ورزشی داوری در زمینه‌های مختلف شرایط همکاری مستمری به وجود آمده و بخشی از مشکلات باشگاه شهرخودرو حل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *