کعبی: درباره اسکوچیچ حرفی نزدم و صحبتی هم نخواهم کرد/ کره‌جنوبی موذی بود

11:18 - 23 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بعضی از صفحات مجازی مشاهده کردم که می‌گویند مُقصر تساوی ایران صادق محرمی است؛ با این مطلب موافق نیستم.

حسین کعبی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی بدی نبود؛ این مسابقه سخت‌ترین محک تیم ملی بود. به نظرم هر دو تیم خوب بودند و شانس گلزنی بالایی داشتند. با توجه به بازی که دیدم تساوی عادلانه بود. در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم که این موضوع باعث تسلط کره‌ روی بازی شد. در نیمه دوم روند بهتری داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: کره تیمی خطرناک و موذی است و این پتانسیل را دارد که از هر اتفاقی گل بسازد. در دقایق پایانی نزدیک بود سون گلزنی کند, اگر موقعیت دقایق پایانی کره تبدیل به گل می‌شد، شرایط متفاوت می‌شد. یک امتیاز از این مسابقه و صدرنشینی برای ما خوب بود.

*سرمربی تیم ملی درباره زمان و نفرات تعویض شده نظر نهایی را می‌دهد

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تعویض‌های دیرهنگام اسکوچیچ عنوان کرد: زمان و نفرات تعویض شده به نظر کادرفنی تیم ملی بستگی دارد و در نهایت سرمربی تیم ملی نظر نهایی را می‌دهد. کادرفنی تیم ملی از نزدیک به شرایط تیم آگاهی دارند. این نکته را هم باید مدنظر داشته باشیم که تیم ملی ما بازیکنان نیمکت‌نشینان خوبی دارد و انتخاب ۵ نفر از میان آنها سخت است.

کعبی در پاسخ به اینکه عملکرد صادق محرمی را چطور ارزیابی کرد، گفت: محرمی بازیکن با استعداد و خوبی است و باید بازی به بازی عملکرد بازیکنان را تحلیل کنیم. در بعضی از صفحات مجازی مشاهده کردم که می‌گویند محرمی مُقصر تساوی ایران است؛ با این مطلب موافق نیستم. آنطور که من دیدم سون روی یک حرکت سرعتی به فضای پشت مدافعان ایران رسید.

*تا به حال درباره اسکوچیچ حرفی نزدم و صحبتی هم نخواهم کرد

وی درباره مدافعان راست تیم ملی ایران تصریح کرد: در دفاع راست ایران محرمی، صالح حردانی و سیامک نعمتی می‌توانند مهره‌های راهگشایی باشند. حردانی بازیکن جوان و آینده‌داری است؛ اما در دفاع راست تنها یک نفر می‌تواند بازی کند. اگر به حردانی هم اعتماد شود در آینده مانند محرمی استعدادش را نشان خواهد داد. نعمتی هم در این اردو دعوت نشد، اما بازیکن خوبی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که بعضی نقد دارند ستارگان فوتبال ایران به اسکوچیچ کمک می‌کنند تا شخصیت فوتبالی و رزومه خود را غنی کند، عنوان کرد: از روز اولی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شد، درباره وی حرفی نزدم؛ امروز هم صحبتی نخواهم کرد. فقط می‌توانم بگویم وحید هاشمیان و کریم باقری مربیان با شخصیت و باتجربه بالای بازی ملی هستند و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *