آغاز رسیدگی به پرونده متهمان واکسن تقلبی کرونا در استان البرز با ۱۱۰ شاکی

16:08 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۴۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن‌های تقلبی کرونا به ریاست قاضی حسین اعظمی چهاربرج در دادگاه کیفری یک استان البرز برگزار شد.
- به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن‌های تقلبی کرونا به ریاست قاضی حسین اعظمی چهاربرج در دادگاه کیفری یک استان البرز برگزار شد.

«ساسان علی رمجی» نماینده دادستانی کرج با قرائت کیفرخواست متهمان این پرونده یعنی مهرداد بهاری، بهزاد میرزایی، شهاب آیرملو، مهدی حاتم آبادی فراهانی خواستار اشد مجازات برای آن‌ها شد.

وی با قرائت کیفرخواست، اتهام مهرداد بهاری را مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای، توزیع واکسن تلقبی کرونا و خیانت در امانت عنوان کرد؛ نماینده دادستان همچنین اتهامات سایر متهمان را به ترتیب برای بهزاد میرزایی، مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، توزیع واکسن تقلبی کرونا و جعل مهر مرکز شهید بهشتی و استفاده از آن؛ شهاب آیرملو، مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، توزیع واکسن تقلبی کرونا و تاسیس موسسه و مرکز تزریقات برای تزریق واکسن کرونا؛ مهدی حاتم آبادی فراهانی، معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای و توزیع واکسن تقلبی کرونا برشمرد.

«علی رمجی» گفت: مهرداد بهاری متهم ردیف اول که کارمند بخش خدمات بیمارستان کوثر بوده و دسترسی به پوکه‌های ویال واکسن کرونا را داشته است؛ با توجه به نبود نظارت کافی حراست بیمارستان برای اجرای عملیات امحای ویال‌ها، اقدام به خارج کردن ویال‌ها نموده و بعد از تهیه دستگاه پلمب، آب مقطر و داروی «متوکاربامول» اقدام به تهیه واکسن تقلبی و فروش آن‌ها به بهزاد میرزایی می‌کند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *