وزیر امور خارجه: در پیگیری حقوقی و بین‌المللی ترور شهید سلیمانی کوتاه نمی‌آییم/ دولت امریکا باید جوابگو باشد

12:09 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۰۲۴
دسته بندی: سیاست
وزیر امور خارجه با بیان اینکه ترور ژنرال سلیمانی پیگیری حقوقی و بین‌المللی دارد و ما در این مسئله کوتاه نمی‌آییم گفت: دولت امریکا باید جوابگو باشد، زیرا یک نظام و یک سیستم در مقطعی تصمیم گرفته است و این موضوعی نیست که بگویند به ما ربطی ندارد.
- «حسین امیرعبداللهیان» شب گذشته با حضور در برنامه نگاه یک بیان کرد: ترور ژنرال سلیمانی پیگیری حقوقی و بین‌المللی دارد و ما در این مسئله کوتاه نمی‌آییم و دولت امریکا باید جوابگو باشد، زیرا یک نظام و یک سیستم در مقطعی تصمیم گرفته است و این موضوعی نیست که بگویند به ما ربطی ندارد.
 
چندی پیش نیز سید «محمد حسینی» با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی فراتر از مرز‌های جغرافیایی را می‌دید گفت: سال ۱۳۶۰ سردار سلیمانی در پادگان صفر۵ کرمان مربی آموزشی ما بود، خیلی هم جدی و سختگیر بودند. ایشان می‌گفتند اگر شما خوب آموزش نبینید در شب عملیات و هنگام رزم نمی‌توانید خوب عمل کنید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: بعضی افراد فقط خودشان و منافع شخصی‌شان را می‌بینند، اما برخی از خود فراتر می‌روند و محله، خانواده، روستا و شهر خود را می‌بیند و بعضی هم از این دایره وسیع‌تر می‌روند و در حد استان و کشور خود را می‌بینند، برخی هم مانند سردار سلیمانی فراتر از مرز‌های جغرافیایی را می‌بینند و اگر در سرزمینی، مظلومی در محاصره قرار گیرد و از ما کمک بخواهد، آن‌ها را از این محاصره نجات می‌دهند و قدرت‌نمایی می‌کنند و این عظمت جمهوری اسلامی است.
 
 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *