حضرتی‌پور: در مسابقات جهانی همیشه تک چهره‌ها، خوب هستند

12:00 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۶۸۴
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: در رقابت‌های جهانی همیشه تک چهره‌ها، خوب هستند.

- طبق اعلام فدراسیون کشتی، بهروز حضرتی‌پور قبل از اعزام به مسابقات جهانی نروژ در خصوص اردو‌های برگزار شده اظهار داشت: تمامی کشتی‌گیران شرایط خوبی دارند همه سعی و تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم آن‌ها را برای مسابقات جهانی آماده کنیم. عملکرد خیلی خوبی در اردو‌ها داشتیم و می‌خواهیم این عملکرد خوبمان را به مسابقات جهانی هم ببریم و در آنجا هم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه از مسابقات المپیک برگشتیم سه دوره اردو برگزار کردیم همه‌ی این اردو‌ها شرایط خوبی داشتند اردوی دوم به خوبی برگزار شد الان هم در اردوی آخر هستیم فردا هم آخرین روز اردو برگزار می‌شود و مستقیم به فرودگاه می‌رویم و بامداد روز دوازدهم مهر راهی نروژ محلبرگزاری مسابقات جهانی خواهیم شد.

وی در خصوص مسابقات جهانی گفت: تفاوت این مسابقات با المپیک این است که تعداد شرکت کننده‌ها بیشتر خواهد بود اگر در قرعه کشی اول و دوم قرعه مناسبی به نام کشتی گیران مان بیفتد آن‌ها می‌توانند نتایج بهتری در ادامه کار کسب کنند البته برای کسی که برای مدال می‌جنگد مهم نیست که چه قرعه‌ای به نامش بیفتد هر کسی می‌خواهد مدال بگیرد باید بهترین و سخت‌ترین سعی و تلاش خود را بکند تا بتوانند نتیجه بگیرد کشتی‌گیران تیم ملی جوان هستند و جوانان همیشه می‌توانند خود را به خوبی نشان بدهند.

حضرتی‌پور در خصوص کشتی‌گیران حاضر در مسابقات جهانی نروژ گفت: کشور‌هایی که در کشتی فرنگی حرفی برای گفتن دارند کشور‌های روسیه گرجستان ترکیه و آذربایجان و مجارستان هستند که همیشه در سطح اول کشتی فرنگی حرف داشتند و می‌توانستند برای کشتی‌گیران ما رقیبان خوبی باشند، البته در مسابقات فرنگی همیشه تک چهره‌های خوبی مثل کشتی گیران دانمارک و فرانسه هم وجود دارند که می‌توانند مقابل کشتی‌گیران کشورمان خودی نشان بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای بهتربن نتیجه به نروژ می‌رویم. باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که بهترین شرایط را برای اردو‌ها فراهم کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *