برگزاری یادواره شهدا، اهداف نظام و انقلاب را به ما یادآوری می‌کند

20:30 - 22 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۲۵۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در مراسم یادواره شهدای ناوه گفت: برگزاری یادواره شهدا، اهداف نظام و انقلاب را به ما یادآوری می‌کند .
به گزارش گروه حقوقی و قضایی میزان به نقل از روابط عومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین قدرتی خاطرنشان کرد  یادواره شهدا مظهر تجلی قدرت شهدا و یادآور اوج آنان است و باید هر چه باشکوه تر برگزار شود .

وی تصریح کرد: هر جامعه ای اگر بخواهد هدف را درست تشخیص دهد نیاز به الگویی دارد و فرهنگ شهدا تنها نسخه ای است که می تواند ما را حفظ کند .

وی اخلاص، مردم داری ، دشمن ستیزی ، کرامت و عزت نفس را از مبانی عزت شهدا برشمرد و اظهار داشت : در دنیای کنونی نظام استکباری تلاش می کند با توسل به ابزار و تکنولوژ های جدید الگوهای دروغین و جعلی را به مردم مخصوصا نسل جوان معرفی کند و این امر مسئولیت ما را دوچندان می کند .

این مقام مسئول بیان کرد: شهدا باید در همه امور زندگی ما از جمله تجلیات فردی ، عملکرد اقتصادی ، روابط خانوادگی و ... وجود داشته باشند .

قدرتی افزود : اگر انسان ها به این درک می رسیدند که قیامت وجود دارد هیچ گاه مرتکب جرم نمی شدند و پرونده هایی که به دادگستری ها وارد می شود به این دلیل است که ما خدا و قیامت را فراموش کرده ایم .

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *