سازمان زندان‌ها در رتبه نخست کشوری توجه به نیروی انسانی

17:36 - 08 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۳۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در زندان مرکزی قزوین با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

- محمد محمدی حاج محمدی در دیدار با کارکنان زندان مرکزی قزوین گفت: بهبود شرایط اجتماعی، خانوادگی و معیشتی کارکنان از برنامه‌های اصلی ماست که بر پرسنل ما ثابت شده است، اما رفتار متعهدانه و مسئولانه همکاران عزیز هم، مورد انتظار ماست.

وی افزود: برای کار‌هایی که در خصوص بهبود وضعیت کارکنان زندان‌ها انجام شده هیچ منتی و توقعی نیست، اما اجازه ندهید و اجازه نمیدهیم برخی همکاران شان و حرمت شغل زندانبانی را نزد دیگران مخدوش کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها اضافه کرد: اگر در سال گذشته در کشور مسابقه‌ای بین سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی درخصوص توجه و اهتمام به رفع دغدغه‌های نیروی انسانی برگزار می‌شد؛ سازمان زندان‌ها در رتبه نخست کشوری قرار می‌گرفت.

حاج محمدی اظهار داشت: تصمیماتی که در حوزه نیروی انسانی گرفته می‌شود با بررسی دقیق و انجام مشورت‌های گوناگون با افراد آگاه و خبره و آسیب شناسی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: امروز عملکرد ما زیر ذره بین دلسوزان نظام و البته دشمنان و بهانه گیران است با توجه به امتیازات و امکاناتی که نظام برای زندانبانان درنظرگرفته است و سختی کار آن‌ها را بیش از گذشته درک کرده است، مسئولیت کارکنان زندان‌ها بیش از گذشته است و باید جدی تر، متعهدانه‌تر و همدل‌تر و کارآمدتر از گذشته خدمت کنند.

شایان ذکر است در این دیدار تعدادی از کارکنان به نمایندگی از سایر همکاران، سخنان و درخواست هایشان را در فضای صمیمی مطرح کردند.

همچنین مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در سخنانی به تشریح سیاست‌های سازمان در حوزه منابع انسانی پرداخت.


برچسب ها: قزوین حاج محمدی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *