تکذیب دریافت پول از نخلداران خوزستان به ازای برداشت آب از اروند و کارون

16:56 - 07 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۱۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: اگر کشاورزان و نخلداران خوزستان ادعایی در خصوص دریافت پول از آنها به ازای برداشت آب از اروند و کارون دارند به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مراجعه کرده و حتی اگر پولی به سازمان آب و برق پرداخت کرده‌اند فیش را به ما ارائه کنند.
خدارحم امیری‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ادعای دریافت پول از نخلداران خوزستان به ازای برداشت آب از اروند و کارون، گفت: از رودخانه اروند پولی در هیچ سالی دریافت نشده است از مدیر باغبانی خوزستان نیز پیگیر این مسئله شده‌ام و اعلام کردند که کشاورزان و نخلداران هیچ حق آبه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: اگر کشاورزان و نخلداران خوزستان ادعایی در خصوص دریافت پول از آنها به ازای برداشت آب از اروند و کارون دارند به سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مراجعه کرده و حتی اگر پولی به سازمان آب و برق پرداخت کرده‌اند فیش را به ما ارائه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در خصوص وضعیت کشاورزی باوجود تنش آبی در خوزستان، گفت: با توجه به میزان آبی که سازمان آب و برق در اختیار ما می‌گذارند الگوی کشت تعیین و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا به همان میزان آبی که در اختیارداریم این برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *