زامهران: شجاعی و حقیقی به ما کمک می‌کنند/ الهامی میل به بردن را به نساجی القا کرد

11:02 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۰۳۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: تجربه بازیکنانی، چون مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی می‌تواند به تیم جوان نساجی کمک کند.

حسین زامهران در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تیم فوتبال نساجی پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است و اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. به آمادگی نسبی رسیده و تا حدودی برنامه‌های تاکتیکی و آماده‌سازی خود را عملی کردیم. خوشبختانه زود شروع کردن تمرینات باعث شد تا به آمادگی خوبی برسیم. شرایط تمرینات بسیار ایده‌آل و شرایط روحی بازیکنان خیلی بالاست. امیدوارم مسابقات هم به موقع شروع شود و بتوانیم با عملکردی مثبت، فصل خوبی را برای تیم نساجی رقم بزنیم.

وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: اغلب بازیکنان فصل قبل در تیم نساجی باقی مانده و استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ شده است. نفراتی هم که به ما اضافه شدند از توانایی زیادی برخوردار هستند. در نتیجه با تکیه بر توانایی همه نفرات تیم می‌توانیم برخی ضعف‌ها را برطرف کرده و تیم قدرتمندتری روانه مسابقات فصل آینده کنیم. حضور بازیکنانی، چون مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی که از تجربه خوبی برخوردارند قطعاً در جریان مسابقات تاثیرگذار خواهد بود و بدون شک روی آن‌ها بسیار حساب کردیم. امیدوارم با توجه به تغییر و تحولاتی که رخ داد و نفراتی که به ما اضافه شدند اتفاقات خوبی برای تیم نساجی رخ دهد.

بازیکنان تیم فوتبال نساجی در خصوص ادامه حضور ساکت الهامی در این تیم گفت: الهامی در شرایطی فصل قبل تیم ما را قبول کرد که وضعیت خوبی نداشتیم و روز‌های سختی را سپری می‌کردیم. در آن شرایط کمتر کسی حاضر می‌شد مسئولیت تیم نساجی را برعهده بگیرد. حضور در تیم نساجی در آن شرایط واقعا جرأت می‌خواست. خوشبختانه آمدن الهامی در آن مقطع به ما کمک کرد و روز به روز شرایط برای تیم ما بهتر شد.

وی افزود: الهامی به کار خودش اعتقاد داشت و همین اعتماد به نفس به بازیکنان هم منتقل شد؛ در نهایت ثابت کردیم نساجی تیم خوبی بود و شاید بدشانسی‌ها اجازه نمی‌داد به اهدافش برسد. الهامی یکی از دلایل تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان بود چراکه او به خوبی میل برنده شدن را در تیم القا می‌کند و ما می‌دانیم در صورت کار کردن با این مربی باید برای پیروز شدن بجنگیم.

زامهران با اشاره به اینکه نسبت به فصل قبل تیم بهتری شدند خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که نسبت به قبل خیلی بهتر شدیم. تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌هاست. هم بازیکنان جوانمان توانایی بالایی دارند و هم می‌توانیم با تکیه بر تجربه بازیکنان قدیمی‌تر عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم. هم از نظر فنی و هم از نظر تاکتیکی نسبت به فصل قبل خیلی پیشرفت کردیم. فصل سختی پیش روی ماست با این حال تلاش می‌کنیم با نساجی نتایج خوبی به دست بیاوریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *