منافی: استعفای سمیعی بدموقع بود/ بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید در حد تیم ملی باشد

15:11 - 21 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۷۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: شاکله تیم حفظ شده است و بازیکنان جدید هم می‌توانند با ترکیب هماهنگ شوند و باز هم مدعی قهرمانی باشیم.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: این بازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای پرسپولیس است. پرسپولیس بعد از لیگ برتر ۲۰ روز استراحت داشت و تمریناتش را شروع کرد و بدون بازی رسمی به مصاف تیم مرموز استقلال تاجیکستان خواهد رفت. بازی بسیار سنگینی است، زیرا آنها در کوران مسابقات لیگ خود هستند. زمین استقلال چمن مصنوعی دارد و کار برای ما سخت است. باید حواسمان جمع باشد و با یک بازی خوب از سد این حریف سرسخت عبور کنیم.

وی درباره استعفای سمیعی از مدیریت پرسپولیس گفت: وقتی سمیعی به پرسپولیس آمد حاشیه‌ها خیلی کمتر شد و با آرامش کار کرد و مشکلات را برطرف کرد. استعفای سمیعی بدموقع بود و در این شرایط شاید به ضرر پرسپولیس باشد.

مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس در رابطه با عملکرد این تیم در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: بازیکنان جدید با تیم هماهنگ نیستند و خیلی نمی‌توانند مقابل استقلال تاجیکستان به ما کمک کنند. خرید‌ها بر اساس نظر سرمربی بوده و امیدوارم بتوانند در لیگ به پرسپولیس کمک کنند. پُر کردن جای نوراللهی کار سختی است زیرا او بازیکن خیلی تاثیرگذاری بود. همچنین یافتن جانشین مغانلو هم سخت است و باید زمان بگذرد تا ترکیب به هماهنگی برسد. بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید باید در حد تیم ملی باشد و بتواند زود به تیم کمک کند و اگر بخواهد ۶ ماه طول بکشد فایده ندارد.

منافی در خصوص امید به فصل بعد پرسپولیس تصریح کرد: نکنه مهم این است شاکله تیم حفظ شده است و بازیکنان جدید هم می‌توانند با ترکیب هماهنگ شوند و باز هم مدعی قهرمانی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *