رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عضو فراکسیون کارگری: پذیرش برگ سند خودرو به عنوان سند رسمی در راستای منافع مردم و اقدامی قابل‌تحسین است

21:20 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۶۹۳
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اقدام قوه قضاییه پیرو پذیرش برگ سند خودرو به عنوان سند رسمی یک اقدام قابل‌تحسین و ارزنده است و می‌تواند اقدامی در راستای منافع مردم شناخته شود.

- خبرگزاری دانشجو نوشت: علی بابایی کارنامی با اشاره به رویه اصلاح امور قضایی که در دوره «تحول و تعالی» و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به صورت جدی در حال اجراست، «پذیرش برگ سبز خودرو به عنوان سند رسمی» را از نتایج این روند اصلاح به نفع مردم دانست و گفت: اقدام قوه قضاییه پیرو پذیرش برگ سند خودرو به عنوان سند رسمی یک اقدام قابل‌تحسین و ارزنده است و می‌تواند اقدامی در راستای منافع مردم شناخته شود.

وی تأکید کرد: هر دارایی که مردم دارند بر اساس ارزشیابی تملک دارایی باید بر سازوکار‌های مدیریتی اقتصاد خانواده اثر داشته باشد لذا پذیرش برگ سبز سند خودرو به عنوان سند رسمی از سوی قوه قضائیه از همین دست اقدامات است و می‌تواند مؤثر باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پیرو این اقدام باید از قوه قضاییه تشکر کرد، بیان داشت: امیدواریم این‌چنین تدابیر در ادامه راه و در بحث‌های مختلف چه در موضوع سرمایه منقول و غیرمنقول ادامه داشته باشد و در بحث خودرو هم کار بسیار خوبی صورت گرفته است.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به سایر اقدامات تحولی قوه قضاییه بیان داشت: یکی از اقداماتی که حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای آن را پیگیری می‌کنند همین حضور غیر تشریفاتی ایشان در جمع مردم است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولین قوه قضائیه باید در کنار مردم قرار بگیرند، اظهار داشت: مسئولان قوه قضاییه باید با مردم و برای مردم کار کنند لذا این اقدامات بر اساس برنامه‌های تحولی صورت گرفته و باید ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: حرکات و رفتار قوه قضاییه در جریان برنامه تحولی خود پیرو برخورد با مجرمین و متهمین قابل‌تحسین است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *