عطایی: امیدوارم به آینده والیبال کمک کنیم/ میانگین سنی تیم ملی به ۲۴ سال رسیده

11:38 - 15 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۵۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: المپیک و لیگ ملت‌ها به پایان رسید و سعی داریم خاطرات بد را فراموش کنیم.

- بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین امروز ملی پوشان والیبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن اظهار داشت: از ۱۶ مرداد تمرینات تیم ملی شکل گرفت و زمان خیلی زیادی هم برای اردو نبود. همه شرایط مهیاست و اماده مسابقات پیش‌رو هستیم و سعی کردیم با ایجاد یک فضای مناسب بهترین شرایط را برای بازیکنان جوانتر ایجاد کنیم.

عطایی همچنین درخصوص وضعیت بردیا سعادت و زمان اضافه شدن این بازیکن به سایر ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: بردیا سعادت در ژاپن به ما ملحق خواهد شد تا در کنار تیم بزرگسالان تمرین کند تا در نهایت برای جوانان جهان اماده شود.

عطایی افزود: به هر حال المپیک و لیگ ملت‌ها به پایان رسید و سعی داریم خاطرات بد را فراموش کنیم. هدف این است بهترین پتانسیل را با میانگین سنی کمتر نشان دهیم. امیدوارم به آینده والیبال کمک کنیم. میانگین سنی ما نزدیک ۲۴ سال است و فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم تا در المپیک بعدی با میانگین ۲۷ سال حاضر شویم.

وی درمورد قراردادش گفت: کمتر پیش میاد مربیان داخلی قرارداد امضا کنند و نگاه ما مانند خارجی‌ها و بیزنس نیست و سعی می‌کنیم درآمد را از باشگاه به دست بیاوریم.

عطایی درخصوص بازی تدارکاتی گفت: معضلی وجود داشت و آن هم نبود بازی تدارکاتی است. با جوانان بازی کردیم و دو بازی تدارکاتی در ژاپن خواهیم داشت. با قطر قطعا بازی می‌کنیم و ژاپنی‌ها درخواست دادند؛ ولی تمایل نداریم با ژاپن بازی تدارکاتی انحام دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *